Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny anropare
Hej, jag har spelat SFP sedan OFP, men aldrig orkat ansluta mig till anrop av någon anledning.
Tänkte att det var dags att ta steget fullt ut och har slängt in alla moddar etc och hoppas de funkar. Nått förslag på när en bör dyka upp härnäst, eller om någon stackare vill ta en rookie som är kass på blixtlås i ArmA under sina vingar?

Ses!
Hej och välkommen till anrop. Du kan ju komma när du vill. Idag och på fredag är det inga riktiga op så då är det lite mer avspänt. Och det finns så många nybörjare (jag) så att det är bara att smälta in i vår lilla gruppSmile
Välkommen in i värmen och hoppas du hittar din plats Smile

Kom in till fredagsmyspvpt tex eller skriv upp dig när du kan. Se till att komma lite tidigare än angiven tid så kan du ju se om allt går som det ska med addons.

Faktumet att du vet vad blixtlås betyder är ju mer än ett par här inne såväl OFP och spelat SFP sedan dess Wink
Stay frosty !
Kul stämning! Alltid läskigt att gå med i helt nya communities, men det här var ovanligt varmt och trevligt!

Då trillar jag in ikväll om jag inte bryter nått ben eller nått, så får man se om man hinner på fredag eller om "grillningen" drar ut på tiden betydligt mer.
Finally someone has responded to... the call to krieg!


(välkommen Smile )
Välkommen till anrop, Sveriges största community för bronys!
Välkommen till gänget! Jag är själv ny och kommer sitta i giants tank ikväll som förare, Önskar mig och dig lycka till inför kvällen!

Varmt välkommen Smile
Tjenare och välkommen!
välkommen!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Tack tack. Elddopet avklarat. Ska jobba lite på att bli bekväm med ACRE, och försöka råda bot på den allmänna förvirringen.

Kul var det i alla fall, och vi ses definitivt i framtiden.