Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Schemat?
Tjena!
Som ni kanske vet är jag ny här på Anrop. Jag undrar lite mer om hur/när ni lirar arma 3, har hört om fredagsmysen och söndags OP:s men pga strikta föräldrar och plugget kan jag ej sitta till efter åtta på kvällarna. Jag undrar om ni har nåt på förmiddagar på t.ex. lördagar. Ska försöka förhandla upp tiden lite under sommarlovet med morsan o farsan, o se om man kna få sitta uppe till nio-tio iaf. Men som sagt hoppas jag att ni har något lite tidigare också på helgerna. Smile
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
OP:et nu på söndag börjar vid 18 och man kan välja att antingen sluta 20 eller 22. Du kan ta (2h) teamet om du icke får stanna uppe...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

Masterchief461 skrev:

OP:et nu på söndag börjar vid 18 och man kan välja att antingen sluta 20 eller 22. Du kan ta (2h) teamet om du icke får stanna uppe...

Utmärkt!! Grin
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Se! Lite nytta kan jag i alla fall göra! XD
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Om du inte får sitta efter åtta på kvällarna innan vardag så har du ett litet problem. Vi brukar nämligen starta våra spel vid typ åtta tiden och sluta runt tio tiden.
Jag vet inte hur gammal du är men du kanske borde prata med dina föräldrar om detta. Jag vet inte hur andra har det men när jag var tonåring så hade jag själv ansvar över mitt sovande.

Hoppas du kan hitta en lösning med dina päron.
Redigerat av Nikke den 2014-05-29 09:34

Citera

Masterchief461 skrev:

Se! Lite nytta kan jag i alla fall göra! XD

haha xD Indeed Pfft
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.

Citera

Nikke skrev:

Om du inte får sitta efter åtta på kvällarna innan vardag så har du ett litet problem. Vi brukar nämligen starta våra spel vid typ åtta tiden och sluta runt tio tiden.
Jag vet inte hur gammal du är men du kanske borde prata med dina föräldrar om detta. Jag vet inte hur andra har det men när jag var tonåring så hade jag själv ansvar över mitt sovande.

Hoppas du kan hitta en lösning med dina päron.

Jo, jag är femton xD Tyvärr tror morsan o farsan att det på något sätt är dåligt för mig... Jag ska prata med dom, blir nog lite lättare pga stundande sommarlov. Smile
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.

Citera

Masterchief461 skrev:

OP:et nu på söndag börjar vid 18 och man kan välja att antingen sluta 20 eller 22. Du kan ta (2h) teamet om du icke får stanna uppe...

Ska förtydliga en grej bara, jag får stanna uppe till typ tolv-ett om jag behagar, men jag får ej sitta framför datorn.
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Du får förklara för föräldrarna att barske Skägget kommer hålla koll på dig och skicka dig i säng efter OP:et är slut, så blir de mindre oroliga. Wink
Men så ni har alltså inga ops på förmiddagarna?
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Nix, då är folket på jobbet.
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg

Citera

KaptenKilt skrev:

Nix, då är folket på jobbet.

Jo, men jag menar på t.ex. lördagar! xD
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Wow... 15 och har dator förbud efter kl 20... Hur överlever du? När jag var i din ålder vart jag uppe till 3 på natten på vardagar å gamea. Å det är väll inget fel på mig? (Förutom det att jag är skit deppad och tjock och anti social...)
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

Masterchief461 skrev:

Wow... 15 och har dator förbud efter kl 20... Hur överlever du? När jag var i din ålder vart jag uppe till 3 på natten på vardagar å gamea. Å det är väll inget fel på mig? (Förutom det att jag är skit deppad och tjock och anti social...)

hahah xD måste erkänna att jag längtar till jag kan flytta hemifrån... Wink
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Se om du kan negotiera att vara framför datorn 19:30->22:30 på söndagar och onsdagar, mot att du låter bli datorn på tisdags/torsdags-kvällarna. Eller nåt sånt.

Då kan du va med på både onsdagsträningar och söndags-op, och du får ju 8 timmar sömn om du lägger dig 23:00 och vaknar 07:00.
Crocodeel hann före... men se om du kan förhandla att du sitter uppe senare tid men struntar i datorn på andra tider (på dagen ska man ju vara utomhus o mecka med moppen eller nått när man är 15)
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
tror inte att säga "skägget skickar mig i säng direkt efter OP:t" är rätt väg att gå xD gör nog saken värre Wink