Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny medlem här
Tjena Fredrik heter jag 32 år och kommer ifrån Örnsköldsvik.

Har nyss köpt Arma 3 och hoppas att få spela lite. Har spelat till och från sedan Operation Flashpoint samt en hel del dayz till Arma 2.
Kör även World Of Tanks, Wargame: Airland/Red Dragon, HOI 2/3 med alla dlc's samt Space Engineers när lusten faller på.

Sitter inne på ts när jag har tid så bara hojta till.

//Fredrik
Välkommen in i värmen och hoppas du finner din plats här inne ! Smile
Stay frosty !
hej
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Välkommen!

Låter bra. Själv väntar jag med Red Dragon tills minors DLC:t kommer, även om Bästa Korea är lockande.
Välkommen! Gillar du Paradoxspel så snacka med mig och Crocodeel så får du gärna vara med!
Välkommen!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to

Citera

krieg skrev:
Låter bra. Själv väntar jag med Red Dragon tills minors DLC:t kommer, även om Bästa Korea är lockande.


Varför vänta när det är så mycket annat som är nytt i spelet?
Tbh så är det helt annorlunda att spela jämfört med ALB på gott och ont men utöver nya features så som kartornas design och sådant så har det mesta balanserats om samt att du har nya länder att leka med.

Det tål att tillägas att trots att varken Sverige eller Polen har fått en uppdatering till 1990-ish så är de helt klart bra nationer att spela ändå och med den nya koalitionsmekaniken så har du NSWP (non soviet warsaw pact) och Scandinavia där du kan ta in enheter från hela koalitionen och således fylla upp hål i kapabilitet som man annars får när du kör nationsspecifikt.

@OP:
Vi kör Wargame nästan dagligen så det är bara att stoppa förbi i våran TS kanal någon gång om du vill köra.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
@Xealot: Ptjaa, det hjälper inte att jag är arbetslös för tillfället heller kanske. Det verkar helt enkelt inte "tillräckligt" tuff för att motivera satsningen.

Citera

krieg skrev:

@Xealot: Ptjaa, det hjälper inte att jag är arbetslös för tillfället heller kanske. Det verkar helt enkelt inte "tillräckligt" tuff för att motivera satsningen.


Men du ska ändå köpa det någon gång så varför inte redan nu? Angry
De flesta spelarna har redan migrerat från ALB till RD, men det är klart har man inte pengar så får man vänta (eller panta burkar som jag gjorde..)
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Välkommen hit!
Just ja, jag glömde välkomstsälen!

i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/17/article-2219116-158ADA66000005DC-813_634x472.jpg
cdn2-b.examiner.com/sites/default/files/styles/image_content_width/hash/cf/d0/baby%20seal_0.jpg
Ja, hej hej!
i.imgur.com/LYLr5bK.jpg
static.fjcdn.com/pictures/stop+clubbing+baby+seals_abf25b_3291039.jpg
Redigerat av matheez den 2014-06-09 09:09
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Hej o välkommen Grin
"Stay your blade from the flesh of an innocent"