Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny medlem anmäler sig.
Tjäna för fanken!

Marcus var namnet, 24 år och bor i Västervik. Jag har spelat ArmA3 med kamrater till och från i perioder sedan early access på Steam, men tänkte att nu är tiden mogen att prova på något i lite större skala. I övrig spelas det saker som BF4 eller diverse single player-spel.

Då jag sökte mig hit p.g.a. intresset för ArmA3 och engagemang för militär verksamhet i övrigt, både virtuell och verklig, kan jag dra mina militära meriter lite kort.
Jag sökte mig till den lokala ungdomsverksamheten när jag var runt 15 - 16 och blev kvar där till jag var 18 tror jag. Jag genomförde värnplikt under 2010 med gröntjänst på Kungsholmen, MarinB och sedan fortsatt befattningsutb. och huvudtjänst på AMF1 som insatsgrpC. 2011 fick jag anställning som soldat på Ing2 och har förblivit där.

Jag är inte helt tjenis med t.ex. TS3 och sådant, men nog fan ska jag lära mig hur det funkar Smile
När jag inte lirar brukar jag (försöka) komponera och spela in egen death/black metal här hemma i lägenheten.
Eeeh, ja. Det är väl jag mer eller mindre Smile

Slut, frågor?
Wilkommen!
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Välkommen till Anrop!
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
walecum!
Välkommen hit! Här är din välkomstsäl!
www.grantdixonphotography.com.au/lib_images/AAT_WeddellPup2.jpg
Jäklar, tackar så mycket! Grin
Välkommen 3.bp.blogspot.com/-Bi7S8XMvYyI/ULM2BlRt04I/AAAAAAAABew/p3bRRJwRqjw/s1600/Harp+Seal+Pic.png
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
thethoughtherder.files.wordpress.com/2009/07/angry-seal.jpg
th00.deviantart.net/fs7/PRE/i/2005/196/6/2/Skunk_is_a_fat_cat__by_j_a_x.jpg
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...