Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
En ny medlem till!
Tjääna!

Max heter jag och går första året på ett musikgymnasium, jag är alltså 17, bor ute på Värmdö öster om le capital Stockholm.
Jag har kört en del dayz (moddet till arma 2 då), fast det var ett tag sen, kör även BF3 och en massa andra spel då jag inte övar trumpet eller cyklar.
Jag sökte mig hit till anrop mest för att jag har tröttnat på kaoset i BF3 och skulle gärna ha lite mer ordning i skarpt läge så att säga, så jag skaffade A3 och tänkte väl satsa lite på att kunna köra detta istället för BF.

Som sagt var det ett tag sen jag körde DayZ, alltså är jag inte helt 100 på kontrollerna i Arma och så, men det fixar sig väl. Jag har ingen militär erfarenhet, bara intresse!
Du kommer nog få det roligt här om du har lite tålamod, vilket arma kräver. Välkommen, här får du din välkomstsäl!
www.npolar.no/npcms/export/sites/np/images/dyreliv/Ringsel_Kovacs.jpg
välkommen! och här är en säl wallpapers.androlib.com/wallicons/wallpaper.big-jDq.cs.png
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Hallå du!
cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1952512/images/2010/73759_463511347901_640952901_5442869_443678_n_121368472.jpg
Wilkommen! i.bnet.com/blogs/wall-st-fat-cat.jpg
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Välkommen! www.lansstyrelsen.se/stockholm/SiteCollectionImages/Sv/miljo-och-klimat/tillstandet-i-miljon/Hav/S%C3%A4lkut_MGothnier5.jpg
Tack så mycket allihopa!

Får jag svara med en säl också eller är säl-kommunikationen ett privilegium bara vissa medlemmar har? Wink
c1.staticflickr.com/3/2579/5809270592_b4ef2f264c_z.jpg
du måste först dödat en björn med dina bara händer och sen skickat in skinnet till skägget för säl privilegier
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Som Matheez säger, men man kan också svära trohet till den heliga sälen, efter det är det bara att säla loss!
Efter du gjort det, så är det bara att joina SÄLlskapet Smile
heej
jag är ny
crizz1 bifogade följande bild:bild:
ghost-recon-online-2_2.jpg
Välkomstsäl!!
bilder.alltinggratis.se/big/1225.jpg
välkommen!! www.svenskadownforeningen.se/wp-content/uploads/2013/05/S%C3%A4l-lycksele-djurpark.jpg
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Välkommen till Anrop Grin
"Stay your blade from the flesh of an innocent"