Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny menig anmäler sig
Hej,

Andreas, 31 år gammal, Stockholm (inflyttad från Norrköping).

Lirat ArmA2 samt ArmA3 ett tag nu, men aldrig i organiserad form, så jag ser fram emot att kunna ta del av en bra community.

Misstänker att mitt stora intresse för ArmA serien, dels ligger i att jag aldrig fick göra lumpen (ledbandsskada), samt att jag har följt Dslyecxis youtube-flöde hur länge som helst känns det som.

Ser fram emot lite serious-fun.

Väl mött!

//Andreas
Wilkommen! Da ist deine willkommst katze!
3.bp.blogspot.com/-Aa-tpJoqHYA/UHwcyEv3NLI/AAAAAAAAFKM/CmtEDiqigwg/s320/Fat+Cat.jpg
Redigerat av Masterchief461 den 2014-06-17 09:37
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

pangela skrev:

Hej,

Andreas, 31 år gammal, Stockholm (inflyttad från Norrköping).

Lirat ArmA2 samt ArmA3 ett tag nu, men aldrig i organiserad form, så jag ser fram emot att kunna ta del av en bra community.

Misstänker att mitt stora intresse för ArmA serien, dels ligger i att jag aldrig fick göra lumpen (ledbandsskada), samt att jag har följt Dslyecxis youtube-flöde hur länge som helst känns det som.

Ser fram emot lite serious-fun.

Väl mött!

//Andreas


Välkommen Smile
Dock är nog anrop mer fun än serious beroende på humöret från de som deltar Grin
Sen är det skönt med lite mer 80-talister här på Anrop!
Ja, hej hej!
Välkommen till Anrop!
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Välkommen! Här kommer din välkomstsäl!
www.afsc.noaa.gov/nmml/polar/cruise/images/JML_20090607_1066.jpg
Välkomstsäl ska du ha! Hoppas du trivs Smile
bilder.alltinggratis.se/big/1225.jpg
välkommen static3.devote.se/gallery/big/20110410/b59c648128f2cdb0d2e40ee3e1e8dde6.jpg
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Välkommen! Här är en fin välkomst-säl www.lansstyrelsen.se/stockholm/SiteCollectionImages/Sv/miljo-och-klimat/tillstandet-i-miljon/Hav/S%C3%A4lkut_MGothnier5.jpg
wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0410/04/NYHETER-14s17-salklubbning-56_368.jpg
Ja, hej hej!
i.imgur.com/wgeEtp8.jpg