Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
 Skriv ut ämne
Alien Swarm
Eftersom vi här på anrop älskar vårt random gaming så tänkte jag slå ett litet slag för denna underbara freetoplay topdown shooter. Bara att dra hem på steam och vill ni ha hjälp att komma igång så bara sparka till mig på ts eller steam.
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Varför skrev du inte detta i Gratis Spela Att Hämta tråden (eller va fan den nu än hette...)? Lite dumt att skapa en ny tråd när det redan finns en för just detta...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Alltid ett jävla gnällande på dig!!! sitter väl inte och håller koll på varenda tråd som skapats på anrop sen tidernas begynnelse?!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Alien Swarm är rätt kul, har de släppt fler banor sen releasen? Blev lite uttjatat efter ett par vändor Pfft

Om man gillar topdown shooters kan jag rekommendera Crimsonland som numera även finns tillgängligt på Steam, http://store.steampowered.com/app/262...pp/262830/. Kostar dock en slant.
Gnäller inte, jag klagar... Ska det vara rätt så ska det vara rätt! Finns ingen tid eller plats för fel.
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
du, det finns faktiskt någon form av tolerans på anrop för fel, det behöver inte vara 100% korrekt och vem fan bryr sig om det är ett ny tråd, den verka inte ändå användas så mycket, det blir inget mass spam av trådar precis om gratis spel
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Finns en del usermade verkar det som. Dock inga fler från valve tyvärr. Senaste patchen var väl för en två år sedan o då la de till Iridium medal vilket är sjätte promotion o inget annat
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Tråkigt, bra spel men lite kort. Några usermade värda att spela?
Redigerat av Dahlgren den 2014-07-07 20:40
Har FPS-moden släppts än? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
De jag provade ladda hem funkade inte att få igång... får se fastnar jag för det igen så blir det kanske att prova
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Kör gärna fler gånger Grin
Tur att vi har folk som gnäller på anrop, tanterna på jobbet gör det inte tillräckligt nog.
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Gnäller är många expert på Smile
Stay frosty !
Kanske kan göra ett gradsystem där också Wink
Ju mer gnäll desto högre grad eller tvärtom hahaha
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Detta mappack verkar ganska omfattande med ett par nya banor man kan leka med http://www.moddb....rm-mappack
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Tack arch! Detta ska jag titta in på när jag kommer hem ikväll
Altså, det kan ha varit jag!