Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Rekryt
Hej! Jag heter Robin och är en 24åring från Västervik. Det skulle vara kul att få spela Arma 3 med er på Anrop! Har länge önskat att spela med seriösa rollspelare "om man kan kalla det så" Mina tidigare erfarenheter av krigssimulator måste nog vara battlefieldserien (2an är den självklara favoriten) samt olika former av flygsimulatorer.
Jag tänkte läsa på lite och installera alla addons senare idag.

Jag hoppas vi ses på slagfältet!
R.Werner
Välkommen till anrop, säg till om du vill flyga med anrops flygande cirkus! Vi flyger ganska mycket för tillfället.

Här kommer välkomstsälen:
www.trelleborgsallehanda.se/archive/00467/CNYs_l2_2__467279a.jpg
Välkommen till anrop Grin seriöst vet jag inte men det är det vi strävar efterWink
Får jag skriva det här?
Vi strävar efter att föra sälarnas talan i samhället!
Sorry wobban. Glömde att varna dig för detta.Facepalm
Får jag skriva det här?
Dessa jäv*a sälarna. Detta börjarde som en rolig grej men nu.har det gått för långt. Finns inte många normala människor kvar här. Håll ut'!!!! Stå emot det mörka krafterna!!!!
Får jag skriva det här?
SÄLAR 4EVER, Välkommen till anrop.
Willkommen !

Av mig får du en skäggig seal

28.media.tumblr.com/tumblr_kz4dj3tRma1qb8rtpo1_500.jpg
Stay frosty !

Citera

Foxmaner skrev:

Dessa jäv*a sälarna. Detta börjarde som en rolig grej men nu.har det gått för långt. Finns inte många normala människor kvar här. Håll ut'!!!! Stå emot det mörka krafterna!!!!


Du har hamnat på listan.
Som sagt detta har gått för långt.....
Får jag skriva det här?
weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/05/sealist-seal.jpg
@Foxmaner, you just got owned by a seal!!! Hur känns det?!
@Foxmaner, you just got owned by a seal!!! Hur känns det?!
Känner mig djupt förnedrand:'(

Sälar är söta små djur men det gömmer sig något mörkare bakom maskenAngry
Får jag skriva det här?
Lungt.. Det är ju bara trevligt med sälskap :>
10 poäng till Wobban, han har anrop i blodet, det är sälan folk förstår jargongen direkt! Wink
Va långt hår du har! JaaaAAA!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Jag installerade addons igår. Sfp och acre. Dock står det i ts3 att arma 2? Connected: yes.
En annan fråga är hur jag övar och förbereder mig innan jag börjar deltaga i era operationer.
Ett bra tecken om det står så Grin en bra start brukar vara att dyka upp på PvP fredagar då vi kör mer casual, samt om det dyker upp en träning så rekommenderas att hoppa på det också. Tittar du igenom skäggets, tomtens och figgehns videor så får du ju en uppfattning om hur vi funkar (ha ha ha). Ta en skytteslusk pos första gången o säg till din grpchef att du är ny så löser sig det mesta. Ingen förutom möjligen Tipp3Rage bits
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Som Urkängeln säger, dyk upp ikväll, vill du testa så acre funkar så dyk upp redan 1930 så kommer antingen jag eller någon annan ha möjlighet att testa det med dig.