Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Medlemsansökan
Hej alla i Anrop!

Jag heter Andreas, alias Järnringen, och är en kille på 30 år som gillar ARMA 3. Jag har ägt det sen pre-ordern men har inte haft så stor chans att spela det då min laptop gick sönder strax före jul 2013, och efter att ha fått den att fungera igen så kunde jag i princip inte spela ARMA längre. Jag har just investerat i en ny dator och är ivrig att få spela igen, gärna i ett community då ingen av mina kompisar spelar ARMA-serien.

Jag är intresserad av lagspel och har sett ert community redan från ARMA 2 tiden men bodde då utomlands och hade inte nog bra internet att våga ansöka om att få spela. Nu är jag tillbaka i Sverige och är i stort sett ledig fredagar och söndagar förutom någon helg i månaden. Jag har till min lycka även fått ACRE att fungera, något jag inte lyckades med i ARMA 2, tack vare ert forum, så jag är gärna med någon gång ni inte kör ett riktigt OP för att se till att allt fungerar och visa mitt intresse att bli en del av ert community.

Jag har varit ett OFP-fan sen det kom ut när jag gick i gymnasiet men missade sedan ARMA 1 pga. studier. ARMA 2 spelade jag relativt mycket men igen var det datorn som drog ner på spelandet. Testade DayZ-modden för ARMA 2 också ett tag. För att höja spelupplevelsen i ARMA 3 har jag investerat i TrackIR och för multiplayers skull ett bra headset med mic.

Som person är jag glad, möjligen lite tystlåten i början, men det brukar ta sig. Sett ur ARMA-synvinkel är jag hyfsad på att köra, TrackIR hjälper, medan skyttet är något jag behöver träna mer på. Med det menas inte att jag inte behöver träna på att köra/flyga, men det borde jag ta inom en snar framtid nu när jag äntligen kan starta spelet igen.

Jag hoppas att jag uppfyller er standard for medlemskap och ser fram emot att mötas på en server.

Tack för mig!
Vi är ett öppet community, alla är välkomna! inkl dig
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Hahhahaah låter som att du tror att vi är en seriös communityGrin alla får komma in tar bara arma som en rolig grej. Operationer är lite mer seriös men vi kör för nöjes skull. Välkommen!!!!!!
Får jag skriva det här?
Tack tack! Läste att ni inte är en såndär superstrikt community med militärhierarkier etc. som en del kan vara, och det är just det jag sökte. Kan ibland bli rätt upptagen utan förvarning, och då passar inte ett community som har specifika träningstider mån, ons, fredag mig så bra. Stod ju dock att man gärna fick lägga en post om sig själv när man ansökte om att gå med så. =) Kanske man kan få vara med på en OP direkt då, funderade på den på söndag 7/9?
fixa du addons så kan du vara med på vilket op du vill. du kan även fråga om hjälp för addons ifall du inte kan det och delta Grin!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Tack, matheez! Jag har anmält mig och har laddat ner alla addons som fanns i listan till OP:en. Ska ta och installera nu. Har kommit på hur man gör då jag lyckades fixa ACRE tidigare idag. Ser redan fram emot söndag nu.
Willkommen zu Anrop.
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Wow, fyra svar och fortfarande inga sälar. Skärpning Anrop.
Välkommen Järnringen, hoppas du kommer gilla Anrop.
Tack, Nikke! Det är jag säker på att jag kommer göra. Håller tummarna att jag installerat alla addons rätt inför söndagen.
Tomten!!!!!!! Vart är dina sälar??

Nu blir jag besviken Sad
Redigerat av Foxmaner den 2014-09-05 19:06
Får jag skriva det här?
Länka sälar själva då, Tomten måste inte göra allt här på Anrop...
www.fat-animals.com/wp-content/uploads/2009/03/fat-cat.jpg
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Anrops standard.. Jadu, det är väl egentligen att man lyckas andas på egen hand, för vissa är till och med detta för komplicerat. Tror nästan du är överkvalificerad.

Citera

Foxmaner skrev:

Tomten!!!!!!! Vart är dina sälar??


KOMMER!!!

www.coolantarctica.com/gallery/seals/wedd-pup-sing.jpg

Skäms på er andra!

Citera

Jarnringen skrev:

Tack, matheez! Jag har anmält mig och har laddat ner alla addons som fanns i listan till OP:en. Ska ta och installera nu. Har kommit på hur man gör då jag lyckades fixa ACRE tidigare idag. Ser redan fram emot söndag nu.


ACRE eller ACRE2? Det är ungefär samma förfarande om det är ACRE du installerat, skrev en guide för ACRE2 här: http://anrop.se/f...ad_id=2359
Det är ACRE2 jag menade. Var precis den guiden du länkade som jag kollade in. Stort tack för den! Tidigare guider jag hade googlat fungerade inte.
Inga problem, tack för smickret Smile
Välkommen! :sälfaceplam:
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Välkommen, vad är det här med sälarna??!

Citera

Wedde skrev:

Välkommen, vad är det här med sälarna??!

Var försiktig med vad du säger. Det med sälar är att vi gjort ett undantagstillstånd för Tomten. Tomten lider tyvärr av Säl-tourettes (inte medicinsk beteckning, men du förstår vad jag menar.), så vi har helt enkelt accepterat Tomten för den han är, medan vissa har tagit steget längre. Än så länge har han inte klagat, så jag tror han är okej med det. Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Tomten behöver bara lite terapi, kanske en övernattning hos farbror psykologen... Fast jag har lite samma problem när det gäller katter (se ovan)... Men här har vi lite terapi musik!

Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...

Citera

Chris_Acrobat skrev:

Citera

Wedde skrev:

Välkommen, vad är det här med sälarna??!

Var försiktig med vad du säger. Det med sälar är att vi gjort ett undantagstillstånd för Tomten. Tomten lider tyvärr av Säl-tourettes (inte medicinsk beteckning, men du förstår vad jag menar.), så vi har helt enkelt accepterat Tomten för den han är, medan vissa har tagit steget längre. Än så länge har han inte klagat, så jag tror han är okej med det. Smile


Jag förstår, i tredje världen dör man fortfarande av sältourettes (Pinnipedia Gilles de la Tourette Syndrom) Finns hemska bilder av fattiga indier som spammar indiska forum med sälbilder tills de dör av undernäring och vätskebrist. Tur att vi bor i Sverige Cool