Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ArmA 2 Slutsålt
ArmA 2 verkar vara slutsålt överallt finns nästan inte på lager på nån affär (finns kanske på vissa men då är spelet svindyrt)

Stod att Webhallen skulle få en leverans den 17. Men tydligen så blev det inte så...

Någon som vet nånting om detta?
Hehe jo, jag beställde arma 2 hos Edgestore den 8:e typ och trodde dom hade det inne, men dom fick in det den 14:e och den 15:e läste jag att dom fick in det den 22:a! Så hoppas verkligen jag får det nu..
Det är sant. De missbedömde åtgången grovt. Såg någon artikel i engelsk press om det.
Det är inte lätt när det är svårt.
Man kan ju köpa från steam annars. Pfft
Haha, det känns så sjukt att folk inte har fått tag på spelet än. Själv förbokade man det och har spelat det sen midsommar Pfft Känns som en evighet sen.

Steam är väl som sagt ett alternativ om man vill betala multum och bli mer eller mindre beroende av en íntenret-tjänst. Nejfan, fordral och skiva är det manliga alternativet. Håll ut!
Japp, Skiva is the shit

Specielt om man ska på lan eller liknande och det inte finns nån internet.

Skiva= Old school!
Jo riktig gamer har skiva och hela köret. Wink

Sen sa väll granQ att vi skulle börja med större övningar i augusti så lär ju hinna få det tills dess! Fast lite övning innan det vore ju såklart bra. =)
Jag vill bara få spelet före mitt nya nätaggregat så jag har nånting och spela

För när jag har nätaggregatet så har jag ett monster grafikkort som jag vill spela ArmA 2 med.
finns köpa på dustin, inte bara på lager, sjukt billigt också. 329 kr. Reggar man sig som student slipper man dessutom frakten.

http://www.dustinhome.se/pd_501032867...8673.aspx?

och mitt arma2... fast jag är i mexico.. så om någon hämtar det på posten och sen ger mig det så kan ni ju få låna Wink
http://server.logistik.posten.se/serv...74750134SE
Har avbeställt min från Webhallen och beställt från dustin, synd att man inte reggade sig som student, man kanske hade fått en billigare dator då Pfft

OT Om man redan är reggad, kan man göra så att det blir billigare genom att typ kryssa i nån ruta som säger att man typ är student?

Citera

Robinio skrev:
Har avbeställt min från Webhallen och beställt från dustin, synd att man inte reggade sig som student, man kanske hade fått en billigare dator då Pfft

OT Om man redan är reggad, kan man göra så att det blir billigare genom att typ kryssa i nån ruta som säger att man typ är student?


EDIT: såg det nu.

Citera

Robinio skrev:
Jag vill bara få spelet före mitt nya nätaggregat så jag har nånting och spela

För när jag har nätaggregatet så har jag ett monster grafikkort som jag vill spela ArmA 2 med.


Sorry att göra dig besviken. Arma2 går lika pissigt med alla grafikkort tyvärr Smile
Hoppas verkligen BIS optimerar motorn snarast. Jag har 2 kärnor som idlar, och använder mitt GTX 280 mellan 60-70%... Kass!
Det är inte lätt när det är svårt.
Ja, men det är inte bara arma 2 jag ska köra Pfft
Lite lustiga är ju att vad jag vet har Sverige inte ens fått en "officiell" sändning från 505 Games, utgivaren, än. Webhallen har fått importera själva.

505 Games gjorde samma jävla misstag som de gjorde med Armed Assault, producerade för lite och fick dröja med distributionen. Skäms.
Nu är iaf mitt ArmA 2 på väg tillmig.
slut på dustin igen..

tydligen har webhallen 50+

http://www.webhallen.com/prod.php?id=...p?id=94710


gäller hålla ögonen öppna..

Hehe
Tur man fick sitt innan det tog slut.
webhallen har 50+ på lager nu!
Faen, edgestore får inte in fören den 29:e så jag ringde och avboka. Köpte från Steam istället. Orkar fan inte vänta nå mer! Smile