Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Insatalations problem av arma2
En god vän till mig skaffade i veckan arma2 och när han körde instalationen av de stannade det efter han skrev inn cd key o ca 10% av instalationen Frown med felmedelandet
"crc error"
.....är det nån som har haft någre liknande problen eller kan je mig någon ledtråd vad det kan vara ?????

Hans setup är om ja minns rätt cpu:intel core2 duo 3ghz....mamma kort:asus nått P45...ram: dominator pc8500 4gig.....hdd:???....gpu 7600GT nvidia Smile
Redigerat av Pappa den 2009-08-07 23:09
Google är din vän:
http://www.comput...000430.htm
Kan ju vara att CD-skivan är defekt, eller så kanske HDD'n håller på att säcka ihop.

Om han känner någon som har spelet kan han ju låna dennes skiva isåfall, han får köra lite uteslutningsmetod helt enkelt.
Ja problemet är att någon fil blir/är skadad.

Ni kan även titta på undersidan av dvd-skivan så att det inte är någon stor repa eller att skivan är skitig.
Repiga skivor repareras med ett tung lager tandkräm som du smetar ut över skivan och tar sen bort.

Trust me!
OJ de va snabba svar tackar Smile skivan va ny ur fodral ...jo goggal lite det lutar nog åt dvd n får se om han kann få låna nån o testa av granne eller liknande ...han bor i sth o ja i gbg så det är för lång väg o fräsa over för o testa en dvd....
Haft liknande problem en gång, vart mina ram-stickor som vart helt koko Pfft. Prova memtest Smile
Om du har köpt spelet och har det på DVD så dra hem en piratad version av spelet. Använd din CD-Key när du installerar, problem solved!