Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
IRL-L(a)unch i Göteborg, måndag 2015-11-16
Skall till Göteborg på måndag och kommer vara där hela dagen. Är det någon som har lust för att ta en (relativt billig) lunch? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Mitt jobb är jävligt oregelbundet och jag kan vara varsomhelst i hela Västsverige vid lunchtid, men om jag är i stan kan jag ju ringa eller något.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Yeay!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Några fler Anropare som vill ansluta sig imorgon?
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Hade jag kunnat hade jag varit på direkt
Vi kanske skulle kunna bestämma en dag alla tre där vi kan luncha tillsammans. Rekommenderar en helg.
Fast jag är som sagt på imorgon ifall jag kan.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Jag är så sällan i Göteborg för att jag inte har råd, men idag så "måste" jag vara där så därför tänkte jag försöka slå så många flugor i en smäll som möjligt. Smile
Nikke: Jag har lagt ditt nummer på telefonen och ringer dig när jag får tid. Det blir efter 11, förmodligen omkring 12:00-12:30. Kan du inte vänta så självklart förstår jag.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag ska åka till Alingsås vid 13 tiden så det blir nog väldigt tight med tid där. Sorry man, en annan gång.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Det är lugnt, en annan dag!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Det visade sig att det onte blev inte mycket tid till lunch för mig ändå, blev mest stoppad av stackars tiggare. Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
En annan gång får vi stötas och blötas! Smile
----------

Det finns bara ett I5 och det är nedlagt.