Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
En mkt ledsen Serpan har förlagt sitt ARMA 2
Jag har nu letat hela dagen å kan för mitt liv inte förstå vart jag har lagt ARMA 2 nånstans. Det har legat här brevid mig precis brevi musmattan i alla dessa dagar tills en olycksam dag då jag spillde lite vatten å tog bort de för att torka de. Jag har sen dess inte kunnat hitta vart jag lagt de nånstans.

Jag har verkligen ingen aning om vart de kan vara å hittar de ingen stans i mitt rum (verkar de som). å de är lite väl långsökt att jag ska ha hållt i de å gått omkring me de här i huset.

Vart i hela världen kan de ligga????? gaah blir trött på mig själv alltså.

Kommer va lite afk tills jag rammlar på det igen, det måste ju finnas nånstans. Det har ju liksom inte bara slutat existera å gått upp i rök

Tipsa gärna om vart man brukar lägga saker som man aldrig hittar =)

/// Serpan
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Inte någon som "lånat" det? Har hänt mig tidigare att jag letat som en galning efter ett spel, hade innan lånat ut det till någon men var säker på att jag hade fått tillbaka det. Sen visar det sig att brorsan har lånat ut det igen utan min tillåtelse till samma person -_-'
Oftast lägger man sakerna mitt framför nyllet men hittar dem inte förens några månader och man förbannar sig för hur dum man kan vara.
Jag har en benägenhet att lägga saker högt upp där man inte kan se dem direkt.
du hittar det säkert lagom till arma3 släpps Pfft kollat där du hämtade torkpappret?
Jag blir så ledsen på mig själv alltså

Jag fattar inte varför jag gömmer saker liksom??

menar va är de för fel på mig. Varför kan jag inte bara lägga de i en tom hylla med titeln tittandes mot där jag sitter. Nu har jag verkligen tittat på ologiska ställen me, (ja de inkluderar tvättkorgen)

Jag har inte släppt de me blicken en sekund då de legat brevid musmattan. Men efter att jag spillde vatten å torka så vet jag inte va som hände. DE är lite som en blackout efter en redig fylla.

Jag har inte den blekaste aning om va jag gjort. Jag har inte lånat ut de heller å tvekar på att de kommit en inbrottstjuv som bröt sig in bara för att ta just detta spel haha. De måste ju finnas nånstans, de ligger ju nånstans.

Frågan är bara vart (OM jag hittar de lovar jag återkomma med vad som hände med spelet, vem vet de kanske tröttna på att ligga här å har gett sig ut på recon uppdrag i huset)

// Serpan
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa


wooooohooo jag hitta de

De låg längst ner i tvättkorgen.

jag kollade bara ett eller två lager tvätt så tittade aldrig så långt ner. Nu vände jag utan hopp uppåner på den med tanken att jag ju inte borde va så dum att jag lagt de där. Jag menar de e ju helt ologiskt. Men se där, just där låg de.

här är alltså scenariot jag tror kan ha hänt Wink :

1. jag spiller vatten på skrivbordet å över musmattan
2. i hasten torkar jag spelet å lägger de på tvättkorgen som är typ brevid datan
3. de ligger nu överst i tvättkorgen
4. några dagar går å kläder har toppat tvättkorgen å jag pressar ner dem för att göra extra plats
5. ARMA 2 är nu helt nergömt i ett MG nest av skarpa kalsonger och terroriststrumpor

Vägen ut blev något i stil med Harts War hah. Efter lång krigsförning i operation "Svettstrumpa" så lyckades ARMA 2 extrahera sina soldater från området "tvättkorgen" och befinner sig nu igen i HQ redo för nästa uppdrag

Serpan är nu en väldigt glad soldat igen (även fast jag nu undrar hur i hela världen jag tänker när jag lägger undan saker hahahaha


/// Serpan
Dont stop, Dont think, Dont Sneak, Just Run!!
Hahaha, helt underbart serpan, det var bra att du hittade det tillslut i alla fall. I tvättkorgen var ju rätt så otippat i alla fall =)
Haha, underbart.

Gött att du hittade skivan!
Fan va duktigt jobbat av ArmA2, måste ha varit en svår OP det där... Svettstrumpor och annat hemskt, ve och fasa!

Bra där Serpan, då vet du vart du ska börja nästa gång något försvinner Wink
jag har bara ett ord, "lol"
kanske borde tvätta lådan, tror nog det luktar lite illa Pfft
Här hemma har vi en tvååring som visar vissa kleptomantendenser. Hon brukar gömma diverse fjärrkontroller och det är lagom kul när man frågar "Vart har du lagt fjärrkontrollen?" och får diverse svävande svar som:
"Bada", "Ja" och "Vov vov". Senast hittade jag en kontroll i en gummistövel i förådet.
Imponerande Serpan haha
hahaha du e fan sjuk serpan. Haha vilket freak Grin
//
Xionize!!

Xionizer Xionizer Xionizer!!!!
haha fy vad bra serpan!

Citera

Loranga skrev:
Här hemma har vi en tvååring som visar vissa kleptomantendenser. Hon brukar gömma diverse fjärrkontroller och det är lagom kul när man frågar "Vart har du lagt fjärrkontrollen?" och får diverse svävande svar som:
"Bada", "Ja" och "Vov vov". Senast hittade jag en kontroll i en gummistövel i förådet.


hahaha påminner om när mina kusiner gömde min redigt gamla Levin gitarr, efter utfrågning och förhör fick jag reda på nada så jag väntade, och helt plötsligt sprang de ut ur ytterdörren, jag följde efter på behörigt avstånd och fann dem sitta under ett träd ca 50 meter upp i skogen där de försökte dra ur fodralet ur ett snår.Smile