Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
Welcome to Hell
Preface:



Bägge inleds med följande konversation

Citera

Chechen: Alik, maybe 'while' IT's not of too late, tell's your guys to retreat to. Do not do this, do not do this. In any case, Alik, you and I will die. What's the point of all this? Who will win this? You and I will not win this, understand? If we or I see you in the action, I will not show you mercy, just like you will not, understand? It's better if you come to me as a guest. Retreat your guys. Have pity for their mothers, have pity for your guys, retreat them. Give the order.

Russian: I'm not that big of a boss to give such an order.

Chechen: Alik, from my heart , I wish that you survive this, but you better leave.

Russian: I do not have this choice. I have orders and I will obey them in any case.
Rekommenderar varmt att sluta titta vid 5:00 på den första videon. :/
http://www.livele...1376864182

I denna så får man en översättning med, dom är verkligen vettskrämda på riktigt.
En rekommendation till samtliga som tänker delta är att fräscha upp sina kunskaper i navigering med karta och kompass i stadsmiljö.
Jag har upprepade gånger under testandet gått vilse trots att jag vet precis var jag är och var jag ska, detta dagtid utan dimma eller moln.
Det verkar vara en annan terräng nu, deadcity finns inte i listan längre, är det meningen eller har det blivit nåt fel?
Det är väldigt mycket meningen, det blev nämligen något fel.

https://www.youtube.com/watch?v=FPmT2...u.be&t=17s
i7;kk5;l6;k6;l5;n3; l4;m l6;m0;l7;lk2;k4;l0;l4;l9;n3; l5;k2; l7;ll6;k5;m1;l3;l2;m1; l0; l9;l6;k3;l0;lk2;m0;n m4;k4;km0;m.
i.imgur.com/NfCy6TX.jpg
i.imgur.com/vS0iTKB.jpg
i.imgur.com/2ZOxoxQ.jpg
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
När kommer uppföljaren? Smile
Åkte på att gå i skolan, och på det den absolut mest stressiga första veckan i ny period någonsin så har inte haft någon tid över till arma. Planen är att editera lite i helgen och därefter hitta passande datum.