Visa ämne
 Skriv ut ämne
OP - Första linjen, Del 2
Det såg inte ljust ut för Svea rike, man kanske inte heller kan tro något annat när man ser det här..
Kort klipp från Operationen, vi gjorde inte mycket skada Wink

Det blev lite knepigt med utan exakt känd egen position, men det small lite till slut.
Request till del 3: fler bandage per person. samt earplugs! Jag spawnade utan iaf. Tur att jag dog snabbt så tjutandet upphörde
Såg inga nedslag från er alls faktiskt! Sköt ni mot "bron" på huvudvägen?
Wedde jag måste bara påpeka att ni var första försvarslinjen, vi som kom med bilen i en jävla fart var bara span Smile
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
och Trubb och gänget verkar ju ha haft det jättespännande Smile
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
I AAR:en konstaterade vi snabbt att den antagna positionen och den faktiska inte stämde jättebra, vi var cirka 75m nordväst om vår antagna position. Vilket ledde till att vi sköt lite snett och vint.
GPS, map tools, rangetable och lite mer fieldwork nästa varv löser nog det.
Megadeth, ni släppte ju alla vapen och sprang! Desertörer Grin
Ingen som har lite inspelat på nedslag från oss? Hade ju varit kul att se skadan vi lyckades åstadkomma Grin
En läxa jag lärde mig själv denna gång är att markera ut var jag minerar innan jag lägger ut minan och inte i efterhand. Inte jättelätt att hitta en liten claymore i ett snår även om man tycker att man hade bra koll när man lade ut den.
Öht så kanske det vore på sin plats med lite minträning. Hur man bäst minerar för att skapa en killzone osv. T ex i detta scenario borde vi kanske minerat halvvägs ute på bron istället och satt pvrobot så att de kunde plocka bakomvarande strv i flanken när den första gick på mineringen.

Citera

Wedde skrev:

Megadeth, ni släppte ju alla vapen och sprang! Desertörer Grin


Haha mmm, vi såg liksom tre stridsvagnar kom över horisonten i full fart Smile
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
Hade ju fan inget att sätta emot Smile
Playing Diablo 3 is for losers! Boting Diablo 3 is for winners!
japp håller med.. nästa del 3 (antagligen tis eller ons nästa vecka) så blir det anfall med GRK understöd.

Kommer dock fortsätta göra många försvarsuppdrag för känns som vi varit riktigt dåliga på det.
Foxtrot Alfa tog så jävla möe stryk och vi fortsatte att ställa oss upp.
Altså, det kan ha varit jag!