Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ARMA2 bekymmer..
Fråga 1:
när jag är inne å lirar så hör jag inte många av de vapen som används, använder jag dem så hör jag dem.. men ifall min kamrat bredvid skjuter av så hör jag dem icke.

vår teori är att de har med att jag inte har ARMA2 installerat utan hoppade rakt på ARMA2 - Operation Arrowhead.. och att jag därför saknar ljudet..
kan detta stämma? eller varför hör jag inte skotten?

Fråga 2:
kan man utan problem installera ARMA2 efter ARMA2 Operation Arrowhead eller ska jag avinstallera OA och börja med ARMA2 å sen OA?
Fråga 1:

beror på vilka addons och fordon ni kör med antar jag

Fråga 2:
Borde inte vara några större problem.. men för säkerhetsskull hade jag nog lagt tid på köra in båda i "rätt ordning"
På fråga 1, kolla så du inte aktiverat 5.1-ljud med enbart hörlurar/2 högtalare etc

Citera

ZiP skrev:
På fråga 1, kolla så du inte aktiverat 5.1-ljud med enbart hörlurar/2 högtalare etc


du menar alltså i ljudkort-inställningar eller något i arma2-oa?

Citera

milka skrev:

Citera

ZiP skrev:
På fråga 1, kolla så du inte aktiverat 5.1-ljud med enbart hörlurar/2 högtalare etc


du menar alltså i ljudkort-inställningar eller något i arma2-oa?


Ja det är nog intsällningarna på datorn och inte inne på Arma 2 OA. Så byt bara uppspelning till hörlurar om du nu använder det.
Just Smile And Wave Boys, Just Smile And Wave
japps, hade "headphones" redan valt där så kan inte vara de som är problemet. ska testa att sänka ner ljud samples till 24 eftersom jag läst att 32 är ganska overkill.
ifall inte de funkar så testar jag granQ's förslag, installera allt i "rätt" ordning Smile

tack för alla svar Smile