Visa ämne
 Skriv ut ämne
HAR DU FÅTT DIN ArmA?
Vilka av er har fått ert Arma?
Skulle vi inte kunna CoOp:a nån kväll?
du får börja hänga på chatten.. där har vi redan en sån "topic" folk kan fylla i.


Jag har laglig ArmA [Henk,Skuggan,kungtotte,granQ,] | Jag har beställt men ej levererad [,,,,] Jag skall köpa "snart" [ZiP,Ugga,Redkid,Xphome,] | Jag skiter i er och ert jävla ArmA [Carola Häggkvist(aka Sibylla), hadoc,,,,]
Tanken har slagit mig Shock)
Det är det här med tid bara...
Tack för infon iaf, köred på nån unkown server hör om kvällen, gick ganska bra men folk kan bara inte låtabli att fjanta runt och rusha mm.. Sjäv råkade jag spränga mig själv när mina keys buggade ur... kan kanske åxå uppfattas som att fjanta runt Shock/
kan nog vara så, blir nog bättre allt eftersom. ArmA lir på söndag, 15.00 föreslås.
Fick mitt direkt när jag hade datorn nu.. Knallande in på EB Games och slängde upp VISA-kortet på disken och sade: ArmA eller döden.. Välj själv Pfft
There is ALWAYS another way to do things...
Jag har inte fått min ArmA än, men nog fan köpte jag mitt ArmA för några veckor sedan.
Klart jag har ArmA. Grin
Fick mitt idag. Jag är lite långsam. Grin
_____________________________________________________________________________________________
Simma lugnt: Arma2 - F4:AF - SH:5 - FSX - RO:41-45
Hadoc, ta tag i ditt liv nu, t.o.m. jag har skaffat ArmA nu.... Shock
Köpte ArmA för 2 månader sen. Wink
Har köpt ArmA nu
Nu kan ni sluta klaga hela tiden, fått mitt ArmA tillslut Wink

Citera

ZiP skrev:
Nu kan ni sluta klaga hela tiden, fått mitt ArmA tillslut Wink


kryss i taket!

Citera

ZiP skrev:
Nu kan ni sluta klaga hela tiden, fått mitt ArmA tillslut Wink


Får vi väl ta lira snart då.. torsdag med nosig, tror kan ha utrymme denna veckan faktiskt. Skall försöka planera in mina dejter till andra dagar Grin
Torsdag, that could work Grin