Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Halmstad LAN 2010
Halmstad LAN 2010
Plats: FMTS i Halmstad
Tid: 29- 31 Oktober v.43

Vi kommer att inrikta oss på 2 spel enl. http://yllestrumpan.se/forum/index.ph...pic=5310.0
Fast det bara är en vanlig helg denna gången kommer i givetvis ordna med grillning

Maslow
Logi finns vid behov, typ Logoment, medför dock egna sängkläder.
Mat löser vi själva, det finns det resturant på området och även kök för egen matlagning.
Kostnaden är 200kr (Frukost, boende och lokal) och är BINDANDE - betalas in senast 13/10 på konto enligt nedan.

Anmälan sker till Salsam senast 13/10 - via betalningen - Glöm inte skriva namn!
Det jag i vanlig ordning i övrigt behöver vet är:

- Namn
- Person nummer
- Ev. Registrerings nummer på bil (för att komma in genom vakten)
- Ev. behov av boende
- Ev. begränsningar i frukost, typ allergi/laktos

Detta löser ni i första hand via mail (mht forum strul)

Hör efter med anrop.se eller släpa med er era andra vänner som aldrig får tummarna ur annars!

Välkomna till ett soligt? Halmstad!

Martin 'Salsam' Sandberg

Mobil: 0761-652073
Email: alt.
Konto: Nordea personkonto 7904061616 (skall inte behövas clr nr)
Redigerat av salsam den 2010-10-04 23:02
Om någon ordnar lift, Stockholm tur-och-retur, så är jag sjukt sugen att hänga på! Någon mer från Anrop? Smile
Ja om jag ska åka till halmstad någon gång äre väl för att det är LAN där =) kan köra beroende på intresse.
Låter roligt, ska se hur det är med ekonomi och logistik... ingen som planerar att åka norrifrån som åker förbi Varberg?

Citera

Finarvas skrev:
Låter roligt, ska se hur det är med ekonomi och logistik... ingen som planerar att åka norrifrån som åker förbi Varberg?


Jag såg på Nosigs Forum att dom har en samåknings tråd och det va någon som skulle åka västkusten ner från gbg...

Jag kommer åka dit hoppas det blir någon samåkning hörde att sillburk hade bil...
Hur blir det med bilresa, Anrop-style? Smile

Citera

ZiP skrev:
Hur blir det med bilresa, Anrop-style? Smile


Jag kommer åka ner iaf finns plats i min bil om du vill åka med zippen
hmm, inte mycke betänketid nu, men blir det flera anrop:are så kanske jag drar dit.

NOSIG är dock på gränsen till för seriöst för min del.. och samtidigt oartigt komma på deras lan och vara för mycket "anropare"..
Redigerat av supramk3killen den 2010-10-11 19:08
hade varit hur kul som helst, men för det första har jag inte råd och för det andra hade jag inte kunnat släpa med datorn ändå (jo laptopen men den går inte spela på)

Legitimerad SFP Gnällröv.

Citera

granQ skrev:
hmm, inte mycke betänketid nu, men blir det flera anrop:are så kanske jag drar dit.

NOSIG är dock på gränsen till för seriöst för min del.. och samtidigt oartigt komma på deras lan och vara för mycket "anropare"..


Klart vi är välkomna annars hade han ju inte lagt upp en tråd här på anrop. Och så kommer ett av det stora spelen vara Arma OA så det passar ju in på anrop...

Sorry GQ råkade trycka på fel knapp :S nu är allt frid och fröjd igen
Du kan väl titta förbi chatten Supram Pfft
kom igen nu sista dagen idag ni som tvekar sluta tveka och följ med..
Vi vill gärna ha med fler deltagare Grin var nu inte så blyga!
Klart vi vill ha med er annars hade vi ju inte postat här. Ni är faktiskt efterfrågade av flera NOSIGare!

För seriösa? oj, första gången jag hört det haha, kanske sant till del. Vi är ju där för att spela tillsammans så vi försöker att inte uppmuntra egna "Rambo företag" och vi har haft skit kul hittills.

Boendet är skitbra och matmöjligheterna med. 200kr är kanske dyrt, men då ingår frulle och boende och lokal.
Vi kör Arma2 OA samt Flaming Cliff 2.0, för er som inte är flygnördar så kan man flyga in sig på 30 min och behöver inte en super joystick. Faktiskt inte mkt svårare än att flyga i ArmA.

Samåkningstråd på NOSIG
http://yllestrumpan.se/forum/index.ph...pic=5454.0

Om inte annat så åke med för att träffa likasinnade, snacka spel, käka gifflar och besök Halmstad.
Ni ÄR välkomna Grin även om det officiella anmälningsdatumet är passerat. Jag är LAN general så jag bestämmer Pfft