Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
konstig grafik rpg & safari
Hej

Ibland när jag skapat uppdrag och placerat ut t.ex. soldater med "rpg launcher" så uppstår katastrofala
grafikproblem som liksom strålar ut från just den gubben med rpg?!
Som stora svarta skärmar som rör sig alltefterssom gubben rör sig.

Någon som känner igen felet eller skall jag ge mig på ett screenshot?


OT:

Hittade ingen önsketråd för addons, trots att det verkar finnas folk som kan göra modeller här.
Arma 2 vore ett underbart jaktspel om det bara funnits lite wildlife att skjuta.

Lejon, elefan , zebror osv. eller varför inte ge sig ut på älgjakt i tallskogen?!
Gärna en rejäl studsare och en picknick korg att ta med sig i jeepen!

Citera

karateka skrev:
Hej

Ibland när jag skapat uppdrag och placerat ut t.ex. soldater med "rpg launcher" så uppstår katastrofala
grafikproblem som liksom strålar ut från just den gubben med rpg?!
Som stora svarta skärmar som rör sig alltefterssom gubben rör sig.

Någon som känner igen felet eller skall jag ge mig på ett screenshot?

Brukar oftast bero på dåliga drivrutiner till grafikkortet eller att grafikkortet inte mår bra. Prova uppdatera drivrutinerna (löste det för mig).

Citera

karateka skrev:
OT:

Hittade ingen önsketråd för addons, trots att det verkar finnas folk som kan göra modeller här.
Arma 2 vore ett underbart jaktspel om det bara funnits lite wildlife att skjuta.

Lejon, elefan , zebror osv. eller varför inte ge sig ut på älgjakt i tallskogen?!
Gärna en rejäl studsare och en picknick korg att ta med sig i jeepen!

Folk här är generellt rätt trötta på folk som kommer och "kräver" nya modeller eller så, de har rätt fullt upp och gör saker för att de tycker det är kul. Var försiktig med att göra requests, folk kan ta det på fel sätt tyvärr. Frown