Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
ACRE - Ja, det kukar lite!
Så här är dealen!

Jag har full kontroll, kör som admin. Lagt in filerna rätt. Det funkar ändå inte hos mig. Så nått stämmer ju inte!

Om någon vill hjälpa och kolla över mitt kaos av filer så får de gärna det. Om ni vill ha screens eller kontroll så be om vad. För mig blir jag bara glad om ni hjälper mig. Kan ställa upp på något i return så länge det är ett okay krav. Inga dumma saker nu!

Mvh
Fredrik the Dokuro
Altså, det kan ha varit jag!
blir lättare om du säger hur många steg som funkar..

a) ACRE pluginen visas att du kör med i Teamspeak?
Cool ACRE radion kommer fram ingame?
Jag ser radion i mitt inventory. Kan få upp en liten ruta då och då som säger välj radio starta radio cancel...dock inga möjligheter att välja radion.

Sen kan den inte ta konntakt med Teamspeak.

Dock så har jag markerat pluginet i ts3 och lagt in filen.

Jag har installerat manuelt och sen ominstallerat med installationsfilen
Altså, det kan ha varit jag!
Tja säg till om du har tid efter lunch idag kan jag gå in remote o gå låss Smile
En sak som kan bråka är vart dsound.dll ligger. Det är den filen som används för att "injecta sig in i arma". Kör man tex beta måste en kopia av filen ligga i beta mappen. Sen ska man så gott som alltid uppdatera jay2armalib när det vill göra det. Senaste CBA och liknande är bra när det gäller ACRE med.

Är med i betatestgruppen för ACRE så har en del vana att stångas med det addonet Grin
Versionen som arbetas på just nu kommer att bli väldigt trevlig eftersom de byggt om koden med kunskapen från första versionerna samt att de använder TS3s nya ljudsystem vilket gör att vissa mutebuggar som finns i TS kommer att försvinna. TS3 och fmod har varit sådär ihop, därför gör TS grabbarna en egen ljudapi.
En TK är också en Kill Wink
Om ni hör ett litet ljud och känner en liten doft så vet ni att det bara är jag....
Jag gör inget idag! Så visst har jag tid och jag ska kolla uppd et där med beta filerna!
Altså, det kan ha varit jag!
fast vi kör ju inte med beta så tror inte är det