Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
Hur ser Daffmans träningskost ut egentligen?
Han lever på sjögräs och poesi. Han lever på sjögräs och poesi. 67%[6 Röster]
Han göder sig med spånpellets och strömming. Han göder sig med spånpellets och strömming. 33%[3 Röster]
Totalt antal röster : 9
 Skriv ut ämne
Coop Måndag 2011-03-14 Carlos Edition
Hola stridspittar!

Har varit borta o hållit på med skidåkning och annat tjaffs. Så jag tycker det är dags för lite arma coop!
Verkar som chris server inte vill fungera med nya SFP? Så jag hostar gärna.

Jag hittar något vettigt mission att lira. Men kom gärna med förslag!

Tänkte i alla fall köra med grupper om 3-4 pers med callsigns (Alfa, Bravo, Charlie) och varsin Teamleader.
Kan bli jäkligt kul om vi får fart på radiopratet och ordergivning Smile

Håll er inne på TS till 19:45
Krav: Nyaste SFP, ACRE, Combined Operations (spanska språkkunskaper. Jag kan ibland börja skrika ut order på spanska när jag blir stressad).

Over and Out // Sillburk
Redigerat av sillburk den 2011-03-14 15:49
Claro!

Lägga in PRC 117F för snack mellan grupperna, har en radio180 också men vet inte hur skall packa den. Lägga i acre mappen eller @sfp_mod.

Citera

granQ skrev:
Claro!

Lägga in PRC 117F för snack mellan grupperna, har en radio180 också men vet inte hur skall packa den. Lägga i acre mappen eller @sfp_mod.


Muy bien! Det blir intressant Smile
När min tjej var här så upptäckte hon att jag ibland sa "oj oj", därefter vart det lite vår grej. När vi åkte de största åken på nöjesparken och snurrade i flera G sa jag " oj oj oj oj" tok snabbt.. iallafall, sen hörde man denna spanska låten.

http://www.youtube.com/watch?v=D1xwtv...1xwtv2HRyc

och sen började man tänka på Sillburk aka Carlos igen, så postar den här med.

Hoppas blir bra uppslutning ikväll då.

Citera

granQ skrev:
När min tjej var här så upptäckte hon att jag ibland sa "oj oj", därefter vart det lite vår grej. När vi åkte de största åken på nöjesparken och snurrade i flera G sa jag " oj oj oj oj" tok snabbt.. iallafall, sen hörde man denna spanska låten.

http://www.youtube.com/watch?v=D1xwtv...1xwtv2HRyc

och sen började man tänka på Sillburk aka Carlos igen, så postar den här med.

Hoppas blir bra uppslutning ikväll då.


Haha kanske dags o kolla på en "salsa" mod där de låter som jag har en megafon och hojtar ut order med lite rytm Wink
blir det combined operations eller arma 2 OA?

Citera

Joel skrev:
blir det combined operations eller arma 2 OA?


Detta kommer med 99% säkerhet kräva combined!

Så ut och hacka is från garageuppfarter, Kompostera. Hjälp gamla tanter över vägen tills du har råd med Combined!
när kör vi då?
Jag kan försöka vara med, om ni vill ha lite realistisk friendly fire.
haha.. vraza:
http://www.svenskbladet.se/sverige/in...terna.html

Citera

sillburk skrev:

Citera

Joel skrev:
blir det combined operations eller arma 2 OA?


Detta kommer med 99% säkerhet kräva combined!

Så ut och hacka is från garageuppfarter, Kompostera. Hjälp gamla tanter över vägen tills du har råd med Combined!

problemet är att ta sig till affären som ligger ca 35 kilometer bort. eller beställa från webhallen men måste få någon att beställa då...

Citera

Joel skrev:

Citera

sillburk skrev:

Citera

Joel skrev:
blir det combined operations eller arma 2 OA?


Detta kommer med 99% säkerhet kräva combined!

Så ut och hacka is från garageuppfarter, Kompostera. Hjälp gamla tanter över vägen tills du har råd med Combined!

problemet är att ta sig till affären som ligger ca 35 kilometer bort. eller beställa från webhallen men måste få någon att beställa då...


Vart bor du och har du blivit bannad från webhallen eller?

Citera


problemet är att ta sig till affären som ligger ca 35 kilometer bort. eller beställa från webhallen men måste få någon att beställa då...

Jag har köpt från Sprocketidea.com (med kreditkort). Tar ju ett tag att ladda hem men den som väntar på något gott.

Förresten, OM man har OA, behövs verkligen en separat, giltig, licensnyckel till Arma2/CO då? Jag försöker inte leka pirat men är det någon som vet om licensnyckeln verkligen kollas i Combined när jag ju exekverar från Arrowhead...
rent tekniskt svar nej.. återstår moraliska biten..
Bra lir boys Smile både alpha och bravo skötte sig fint och det var minimalt med förluster. Mer sånt kommer :>
ah mycket trevligt och kul, skall fixa till missionet ordentligt så kör vi det på riktigt till helgen kanske och försöker klara alla 15 levels Smile
Funka det med långdistansradion? Smile
ja fast vi höll ihop så bra att knappt användes, alpha använde i princip aldrig gruppradion. Spelat för mycket 1981 så man blir duktig på klara sig Smile

Fundera på hur skall packa sfp's acre radios bara.

Citera

sillburk skrev:

Citera

Joel skrev:

Citera

sillburk skrev:

Citera

Joel skrev:
blir det combined operations eller arma 2 OA?


Detta kommer med 99% säkerhet kräva combined!

Så ut och hacka is från garageuppfarter, Kompostera. Hjälp gamla tanter över vägen tills du har råd med Combined!

problemet är att ta sig till affären som ligger ca 35 kilometer bort. eller beställa från webhallen men måste få någon att beställa då...


Vart bor du och har du blivit bannad från webhallen eller?

nej men jag bor i en liten håla i mitten av sverige och närmaste spel butik är game. kommer dock från stockholm vill jag bara tillägga.
kanske kan få det beställt idag från webhallen

ber förresten om ursäkt när jag hade kommando över bravo igår när vi skulle ner för kullen...Wink
Redigerat av JoelBitar den 2011-03-15 14:53
Köp downloadvarianten så är du igång direkt? Facepalm