Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Rolling Thunder, 21:a november
min syrra har fött barn, så kommer dra bort idag, tillbaka söndag eftermiddag, sen fdflir.. tror folk blir sura om jag bara hinner göra briefing på måndag?

Citera

Julvoert skrev:
1. Vagnchef(kompanichef): granQ
2. Skytt: Sillburk
3. Förare: Nordström

4. Vagnchef(Plutonschef): xealot
5. Skytt: Chris_Acrobat
6. Förare: Finarvas

7. Vagnchef:Joel
8. Skytt: Kent
9. Förare:julvort

10. Reserv:
11. Reserv:
12. Reserv:
13. Reserv:
14. Reserv:
15. Reserv:


! Viktigt !

Dutch var inte på TS och IRCn den som ska agera plutoon chef (Xealot just nu)måste registrera sig på rolling thunder och bekräfta att han kommer delta. Detta är en del av de nya reglerna som införts på rollingthunder för att försäkra sig om att alla som är uppskrivna kommer att delta, samt att alla i chefs position har förmågan att kommunicera på nogorlunda begriplig engelska.
Jag är lite obekväm med att vara platcom så om någon annan är sugen så är jobbet ert,
pratade med dutch nyss och antingen så får någon av er ta kommandot eller så får carlbark hoppa in och ta det.

jag spelar typ aldrig som ledarroller så att köra tank commander är ovanligt nog så det känns fel att hoppa in som platcom på ett stort spel som RT när jag har noll erfarenhet av att leda på sådan skala.


edit:
och jag har anmält båda anrop vagnarna i 3rd plat. nu i alla fall så det är klart.
Redigerat av xealot den 2011-11-19 20:27
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
första RT jag körde så var jag Company Commander. Smile
första gången jag körde som ledare på länge och första gången jag på länge skulle bli tvungen att prata på engelska. det kunde inte blitt mycket värre. Smile

Men det gick bra! VI vann med 59 mot 3!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Kan ta på mig pluton commander om någon instämmer?
Redigerat av sillburk den 2011-11-19 22:25
låter bra, ber om ursäkt inte är hemma och styr upp mer. Syrran har fött barn men lite panik briefing pdf på måndag fixar vi nog, eller efter fin liret.

Det viktiga att tänka på, även om man har "Tanks", så funkar vanliga "växelvis framrykning" väldigt bra t ex Pfft
Viktigt, kan ni börja kolla under dagen vad som är bästa anfallsväg, var vi bör placera recon osv? Kommer hem cirka 18.00 och kan börja skriva briefing men vore bra om ni kunde hjälpa så jag kan fokusera på skriva "call for battle!"
ska försöka vara klar till om 3 timmar!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
3rd recon hos SSG hade det kul ikväll iallafall Pfft
Granquist bifogade följande bild:bild:
3tanks.jpg
mmm jag såg den där markeringen under som sista minuterna
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Det var kul, men jag hade svårt att uppfatta vissa order jag fick.
Nordström
Signalist Hemvärnet
FRO (Frivilliga Radioorganisationen)
www.spetsnaz.su/~finarvas/anrop/screens/arma_rt4.png
nice setup finarvas.. så jag borde haft, så jag skall ha när får jobb kanske Pfft

Frågan är, hur är intresset? Jag tyckte var kul igår, även med allt strul osv... men intresset verkar so so på anrop. Fundera att istället för 9 anmäla 6 nästa gång (bör gå i januari/februari)

Citera

granQ skrev:
nice setup finarvas.. så jag borde haft, så jag skall ha när får jobb kanske Pfft

Frågan är, hur är intresset? Jag tyckte var kul igår, även med allt strul osv... men intresset verkar so so på anrop. Fundera att istället för 9 anmäla 6 nästa gång (bör gå i januari/februari)


Om de blir en stabilare server nästa gång kommer jag rekommendera det helhjärtat.
Om jag inte flyttar igen så är jag på nästa gång!
jag hade ett halv dåligt myteri på min vagn och sedan crashade datorn. :/
bara för våran vagn som blev stekta i desync och pansarbrytande?
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
Joel, jag tror inte det var bara våran vagn som desynca som den gjorde.
åtminstone hela 3:e pluton desynca så våran framryckning vart helfel tack vare det. Jag fronta iaf en reconjeep som kom i fullfart tillbaks till spawn tack vare det iaf Grin
Men själva kartan var ju asläcker ändå. Tog en runda nu på morgonen i editorn , det finns 2 flygplatser, och åtminstone 2 ställen där man kan sätta upp ordentliga förläggningar. Våra kära editors borde spana in deras hangarer, fina funktioner på dom dörrarna. Plats invändigt t o m för C130.
sorry att jag ragequitade igår, blev bokstavligt talat sista-minuten förändringar. trotts 2 veckors förvarning.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!