Visa ämne
Anrop » Övriga Spel » Övriga spel
SWAT4
Har spelet och spelar gärna!!! Har spelet och spelar gärna!!! 50%[7 Röster]
Har inte spelet men kan nog hitta en kopia... Har inte spelet men kan nog hitta en kopia... 43%[6 Röster]
Jag rör inte den där saken äns med tång! Jag rör inte den där saken äns med tång! 7%[1 Röst]
Totalt antal röster : 14
 Skriv ut ämne
SWAT4
Tänkte höra hur de ser ut på SWAT4 fronten finns de något intresse att spela lite uppdrag?

Nu har jag inte testat om de funkar på w7 men sådant brukar ju gå att lösaSmile
detta spelet kan man verkligen hata och älska. ^^ jag dammar gärna av det igen. om vi blir tillräckligt många så spelar jag gärna Gisslan-PvP igen, det läget kan vara riktigt kul.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
fortfarande oklart om jag tar med spelburken vid flytten.. dock har jag swat4 och kan tänka mig lira lite.
Lätt på SWAT4, satt o spelade igenom trean i julas Grin
köpte trean för några år sedan, men då hade någon stulit nycken. Facepalm
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Tror inte jag har det installerat, men spelet har jag iaf.
Galaxens räddare.
jag kan låna hem swat4. riktigt skoj multiplayer så jag kommer definitivt att spela lite om det blir aktuellt
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
En kompis som inte är med på Anrop (än) vill vara med.
Redigerat av Chris_Acrobat den 2012-02-11 16:05
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
jag är med på swat 4 om det blir nå lir..
Jag har spelet med piratnyckel och vet inte om jag kan spela multiplayer utan Tunngle/Hamachi.
Om någon kan hitta online återförsäljare för rimligt pris med nyckel så länka gärna i tråden för jag kan köpa med paypal.

Angående Windows 7:
Det funkar alldeles utmärkt i Windows 7 med crackade expansionen och har spelat det över Hamachi och Tunngle. Problem är dock med grafikupplösning då högsta stödda upplösning är 1600x1200. Men med lite google och tweakande kan man tvinga spelet in i 1920x1080/1200.

Jag är på med pvp, coop, vs. Bara att kötta.
Stop. Hammertime.
What Mossarelli said..

Spelade Swat4 med Hampe och några polare av oss, det vi körde var genom Tunngle crackat. Funkade kalle kalas på win7, körde expansionen.. glömt vad den hete. Roligt spel att köra enormt fokuserat och verkligen köra swat teambaserat.
Jag har ca 200maps till swat4 ...comunity made.. Jag är på med om någon har lust.
Det bästa som hänt mänskligheten:
Project reality,Arma2OA,Operaton flashpoint.
I övrigt konstnär inom surrealism och psykadeliskt samt brädspelsskapare och illustratör / informatör / nätverkare.
Vore grymt om du kunde dra ihop ett event, låter definitivt kul. Men minns inte är det ax fem i mp, Coop?
5 i Coop, 16 i övriga
Gillar spelet, men äger det inte, jag köper däremot gärna in en kopia om det blir lir. Har också en icke-anropare som jag tror skulle vara intresserad.
Redigerat av Fjollper den 2012-11-15 16:43