Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
God Jul och Gott Nytt ÅR !
Kommer väl vara rätt borta ifrån all IRC och spel under storhelgerna och mellandagarna. Men vill passa på att önska allt gott och nytt inför det nya året. Kanske ett år av Arma3 ? vem vet..
Haft mycket trevligt spelande med Anrop det år som nu snart har gått förbi. Börjat ta tag i uppdragsskapandet mera och gjort en hel del OPs. Vem har glömt bussbomben i OP Weatherman Wink eller galet många radiokanaler i OP Viking på Isle of Duala.. vi har lyckats med mycket Smile
Jag kommer fortsätta trixa med OPs och uppdrag, tar emot ideer och tankar, bara att hojta till.

Så kort och gott; hoppas på mera roliga spel och stunts, mera seriösa och oseriösa spel !
Ah det har varit kul, inte bara internt på anrop men när vi spelat ihop i Rolling thunder, mot lddk t ex. Nästa år lär vi även få in lite arma3, skall bli spännande.

Själv sitter jag nu på schipohl och strax på g till Mexico för kvalitetstid med tjejen och sol,23 grader..sådär lagom. Kommer nog inte heller synas på irc i någon större utsträckning men ha det gött så hörs vi Shock
Jag svär på att jag defusade bussbombsfanskapet!!!!

God Jul och Gott Nytt År med många flygningar med Finarvas Fylle-Airlines!
nytt år ny drama, god jul och gott nytt år på er
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Till: Alla Anropare

Från: Kent

Ämne: HA EN FÖR JÄVLA TREVLIG JUL OCH NYÅRS HELG PÅ ER.

(Ni som överlever ser jag nästa år igen Wink )
God jul alla glada Anropare Smile
God Jul på er även jag är borta från Burken i jul!
Ha så kul så hörs vi nästa år.
God jul och gott nytt år, ifrån: mig, min son och min flickvän!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
God jul, god jul!
Jag ska krascha in i tomten vid jul, sabba hela julafton.

Citera

KaptenKilt skrev:
God jul, god jul!
Jag ska krascha in i tomten vid jul, sabba hela julafton.


akta så inte finarvas flyger i närheten bara Grin
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?
HO HO HO
Jag finns nog lite överallt i jul.

Men god jul och gott nytt på er alla
Altså, det kan ha varit jag!
God jul och Gott nytt år på er allesammans!

POWER TO THE NERDS!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3
Mina ärade sockertoppar, farbror Daffman önskar er alla en fröjdesfull jul och ett gott nytt år! Tack för ett härligt spelår! Är i Filippinerna till slutet av februari och vindsurfar... Fantiserar ibland om operationer jag vill göra, anrop är knark!
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif
God Jul till alla "Anropare" önskar alla "Xboyzare"!
Intel Core i5 3570K @ 4.2 GHz | MSI GeForce GTX 680 @ 1300 MHz | 8 GB Corsair Vengeance DDR3 1600 Mhz LP | Corsair Cooling H100 | 120 GB Corsair Force 3 SSD | 500/4 GB Seagate Hybrid
Med hällsningar ifrån mig själv, min son Neo och min flickvän Natalie, önskar vi er en riktigt god jul!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!