Visa ämne
Anrop » ArmA 2 » Allmänt
 Skriv ut ämne
NY ARMA spelare
Hej, alla glada! Jocke heter jag. precis börjat spela Arma2. har letat som en idiot för att få hitta ett ställe som detta. jag skulle jätte gärna vilja komma in i familjen och börja spela med några av er då jag har svårt att hitta seriösa och fungerande servar. ett plus är att ni är svenskar. ett plus från min sida är att jag är utbildad soldat osv. som det flesta här antar jag.. till ämnet, vem tar jag kontakt med för mer info om mods, event och hur allt går till? är det någon som vill hjälpa mig lite på traven så vore jag jätte glad / Jocke

Hej Jocke!

Välkommen till Anrop! De vanligaste mods du behöver finns listade till höger på startsidan när du är inloggad. Inför missions kan det även krävas extra mods men det framgår (förhoppningsvis Pfft) tydligt för varje mission. Vi spelar lite till och från men de större organiserade spelen tillkännages här på sidan. I januari kommer den spännande fortsättningen på Skäggets kampanj, Strojka, missa inte det! Förhoppningsvis kommer det styras upp lite mer frekventa och återkommande spelsessioner under nästa år.

Enklaste sättet att få tag på folk är att använda chatten, då kommer du in på vår IRC-kanal där det är mest aktivitet! Där ordnas även spontanspelen.

Välkommen!!
Aa låter perfekt. Har lite funderingar bara. Jag har spelet på steam, har också playsix, där kan jag inte riktigt installera mods som tex ace osv. Har ni någon som kan hjälpa mig lite där. Är inte helt idiot med datorer osv men detta är lite nytt osv. Någon som kan med six o vet vilka grejer jag måste ha installerade. Tack i förhand