Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Op First Encounter | ArmA 3 - 10 Mars. 19.00
Våra servrar hittar du oftast genom att filtrera på anrop i ArmA. Fråga lösen på TS eller IRC.
Galaxens räddare.
Bjaerven och Toktotte, välkomna!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
hm, missionet börjar bli klart.. men osäker på vilken beväpning vi skall använda.

Ljuddämpare, underwater geväret, AK5Shockr.. någon som har lust bidra med feedback så titta gärna in på chatten..

Tanken är väldigt kortfattat att:
* Slå ut ett mål nära kusten där vi landstiger, men inte primary.. bara nödvändigt.
* Primary: "tre" mål som skall anfallas samtidigt..

På Primary vore bra om inte blivit upptäckt ännu men väl där ha tillgång till AT/KSP. För den första landstigningen är ljuddämpat att föredra.. kanske göra så en av grupperna är lite recon med ljuddämpat och resten har mer heavy stuff?
Jag börjar bli tveksam om jag kan imorgon. Neo och Natalie är båda sjuka nu. Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
förslagsvis tar du inte gruppchef rollen då
Vem vill byta? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Asså undervattens vapnet suger på land. Måste typ skjuta ett helt magasin för att de ska dö på typ 30m avstånd. Det hade ju varit mycket skönare med AK5an. Men jag vet inte om den funkar efter den har varit i vatten. Men ska vi simma in eller ta båtn?
Funkar inte undervattens vapen ok om man byter till annan ammo? På standrad updraget får man ju 2 ammo typer med sig och jag tycke en av dem funkade helt ok.
Jo. testade showcasen innan och det funkar bara man byter ammo. Ljuddämpare vet jag dock inte om det finns till den.
Vi alla, inklusive mig som också blev sjuk igår, mår bättre idag, så nu ser det förhållandevis bättre ut över att jag kan vara med ikväll. Dock så går min flickväns plugg före, så jag får se om hon är nöjd ikväll. Vilketfall, jag avreggar mig, så hoppar jag in i någon ledig grupp om jag får chans.

Men vi kör nästa vecka igen, va? Grin
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Blivit beordrad av granQ att de den lediga sloten
Vad bra! Jag hoppas fortfarande på att jag kan vara med, men jag blev precis sämre, så det börjar se mörkt ut igen. Sad
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
op:et är klart nu iallafall.. ovanligt så här långt före, måste finnas någon bugg jag missat? Wink

men hunnit pröva lite också. Skall bli kul, nästa vecka hoppas jag dock på AK5Shockr skall användas.

Citera

granQ skrev:
op:et är klart nu iallafall.. ovanligt så här långt före, måste finnas någon bugg jag missat? Wink

men hunnit pröva lite också. Skall bli kul, nästa vecka hoppas jag dock på AK5Shockr skall användas.
Tack att du gav mig hopp! Nästa vecka skall jag förmodligen kunna vara Game-On!
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Helikopterinvasion nästa vecka...
Självutnämnd jubelidiot.
a.k.a Dirk McStride
Haha, jag hade faktiskt tankar på att bygga (ja, jag vet att jag sagt det ofta men aldrig levererat något. Smile) uppdrag inom det temat.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
haha, pinsamt för finarvas där Smile

Förövrigt, kom gärna in vid 18.30 så vi se funkar för folk och vi kan dra igång 19.00 sharp.
Kan tyvärr inte delta ikväll. Kommer hem senare än vad jag trodde från Åre.

Citera

Armandur skrev:
Kan tyvärr inte delta ikväll. Kommer hem senare än vad jag trodde från Åre.
Var det du som var fast under snön? Smile
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Intressant mission och otroligt bra uppslutning, kul!

Problem noterade av mig,

* Min lina räckte inte riktigt, får bli till att byta upp till lite fetare uppkoppling inför nästa OP. Blev lite desynk till och från Sad

* Märktes tydligen att det är en Alpha, jäklar va mycket crasher folk fick. Hoppas de släpper en patch för de värsta problemen snart.

* Joel får inte svara i telefon under OP, bravo och charlie satt och inväntade order men fick ingen respons Pfft

Otroligt kul med så mycket folk!