Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Gott nytt år !
Nu har snart 2013 försvunnit och 2014 är på väg in. För mig så har året 2013 med Anrop betytt mycket Arma 3 och många OPn skapade. Tror att jag hann med strax över 30st av totalt runt 50 under 2013. Innan fanns ingen standard eller tänk på hur och när man skulle köra en OP, utan under 2013 växte Söndagar fram samt även sedemera Onsdagar. Vi har haft spelare som kommit, gått, återvänt, stannat, lämnat osv, en god blandning folk som rört sig runt.

SFP har rört sig genom olika stadier, till en början bara soldater gjordes om till A3, sen kom fordon och även Wamako ön av granQ. Allt eftersom så har olika tankar vänt och utvecklats. Nu har vi slutat på SFP 0.2.7, där det är långt ifrån klart. I bakgrunden så byggs den nya ön Rosö. Hoppas att fler roliga 3d modeller dyker upp, vi har haft enormt goa personer som gjort allt ifrån västar till vapen till fordon.. hoppas på en god fortsättning.

Mitt eget engagemang till Anrop är fortfarande starkt och tycker om det som görs gällande OPn. Försöker variera så gott det går, olika tankar, olika factions, uppdragsideer osv.. Senast kört mycket med GM verktyg som gör att jag lätt kan förändra spelets gång, vilket har gjort en stabilare grund och förhoppningsvis ett roligt dynamiskt spel för spelare. Har även börjat lägga ut lite videos som många andra, ifrån OPn och spel.
Kommer följa och köra efter mera regelrätt, uppstyrt, följer tiden med start och slut.. något som behövs hållas efter hela tiden och ha som grundvision.

Jag har haft ett trevligt år med Anrop, ibland lite surt men ofta bara nöje !

Tack för mig det här året 2013 Smile

Vi ses 2014 ! Pfft

i.imgur.com/QQf8lJ9.jpg
( YAY för trolololo kort )
Gott nytt år.

Själv så blev jag medlem 2013 men har dessvärre inte varit särkilt aktiv. Jag ska försöka bättra på mig under 2014. Smile
Bra jobbat under året som gått Skägget et al, hoppas det blir mycket bra ops under det kommande!
Tycker anrop blivit bättre och bättre överlag sen jag återvände i somras, vi har haft en träning (förhoppningsvis kommer fler), fått mycket bättre organisering kring att komma igång och ett flertal intressanta teman på uppdrag!

Det är ett flertal personer som gör det där lilla extra för som får denna communityn att bli så bra. Gott nytt år allihop! Jag hoppas vi får fler roliga stunder detta år!
Gott nytt år till era alla. Tycker att det är jättekul att hänga här på anrop och panga med er.
Ser fram emot mera kul.
för full för make sense.. men gott nytt år.
hej på er kära anrop
glad påsk på er

The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
God jul och glad påsk er på, jättekul med engagerat folk, både de som arrangerar och närvarar på de olika spelomgångar som ordnas!

För Anrop i tiden!!
Redigerat av Dahlgren den 2014-01-01 14:34
Tack för ett trevligt år Anrop!

Mitt Anropår började med att springa runt i Agia Marina på en anropserver under de första dagarna i Arma 3 Alphan, sedan var jag fast. Har under året spelat 56(!) Arma 3 OP:n och själv skapat 17 stycken.

God fortsättning!
En snabb tillbakablick av det gångna året för Anrop,

anrop.se/squad.png

En något oväntat nyhet dök upp medan det fortfarande var slask och skit ute på våra gator, de galna tjeckerna hade en överraskning till sina fans. Istället för att behöva sitta och tråna efter nya screenshots och videos från det nya ArmA 3 bestämde de sig för att släppa en alpha redan i mars bara några dagar efter den glädjande nyheten. Spelet släpptes sedan tidig höst efter att många förbättringar skett under halvåret.

www.arma3.com/images/arma3_logo_glow.png

Med ett antal operationer under bältet sedan 2012 kunde 2013 såklart inte vara sämre. Under året har Anrop kört mer än 80 olika operationer med över 200 unika deltagare! Allt från smygande i skogen i Chernarus till attackdykare utanför Stratis. Stort tack till alla som ordnat och donat med operationer under året, granQ, Daffman, Grip, SkaGGet, figgehn, Toktotte, Christoffer, Megadeth och Calzon.

i.imgur.com/GpU0w0O.jpg

Direkt efter releasen började moddar släppas och inte kan väl en gammal favorit vara sämre? Swedish Forces Pack har redan hunnit med ett par releaser under det gångna året och fler lär dyka upp med både gamla favoriter och nytt spännande innehåll under det nya året.

sfp.granq.se/images/pictures_linked/biforum/wamako_galten.jpg

Vad för spännande väntar Anrop under 2014? Blir 2014 året då vi för första gången lyckas vinna mot LDD Kyllikki? Kommer det bli en ny sida någon gång? Pfft

i.imgur.com/vFZB0hg.jpg

Edit, och nu inser jag att det blev ungefär samma summering som skägget började tråden med Pfft
Redigerat av Dahlgren den 2014-01-06 18:38