Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Bra idé?
Som många vet så lockar mina videos hit lite... udda personer ibland. Vissa som har kommit hit har varit klockrena, andra not so much, så slängde ihop detta, den går live på lördag om jag inte hör något annat.

Något jag missat, eller som bör tas med?


Ja, hej hej!
hehe mycket "behövder du inte heller gå med Anrop" =)
Men bra att ha lite pekpinnar, så tummen upp.

Och trevligt att du gör en video för dina fans där du tar upp lite frågetecken, så kan dom se vad som gäller.
De är bra Figgehn fångar nog ganska mycket vad som behövs men du borde kanske ha lagt till att de krävs ett enormt tålamod att spela med 20+ spelare.
Tyckte var bra och relevant! Enda vore väl att Anrop nog allt spelar mer än ArmA3 men att det kanske är primära spelet.
i.imgur.com/dY7TlUr.gif
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Strålande Figgehn! Det enda man kan lägga till skulle väl vara att vara extra tydlig med att uppförandet ska motsvara det hos en vuxen person, även om det du tar upp är exempel på sådant.

När du pratar om att man bör veta hur man installerar moddar så bör du även då nämna guiden som finns, ingen kan ju första gången utan någon form av hjälp, vilket då guiden ger.

Citera

ZiP skrev:

Tyckte var bra och relevant! Enda vore väl att Anrop nog allt spelar mer än ArmA3 men att det kanske är primära spelet.


Jag tänker lite som så, men är min personliga uppfattning, är att Anrop spelar ArmA, men att folk inom ArmA spelar olika spel med varandra Pfft

Citera

Grip skrev:

De är bra Figgehn fångar nog ganska mycket vad som behövs men du borde kanske ha lagt till att de krävs ett enormt tålamod att spela med 20+ spelare.


Det är sant, men det skulle betyda att jag måste exkludera mig själv från Anrop Grin

Citera

Tomten skrev:
När du pratar om att man bör veta hur man installerar moddar så bör du även då nämna guiden som finns, ingen kan ju första gången utan någon form av hjälp, vilket då guiden ger.


Installera moddar är ju i princip lägga saker i en @mapp, och det klarar man helt utan hjälp, Google is your friend etc ;D
Redigerat av figgehn den 2014-01-23 14:03
Ja, hej hej!
Jo, såklart men det står ju i guiden och folk vet ju inte vad det innebär att installera moddar innan man väl gör det första gången, mest så jag menade. Pfft
skulle nog ta bort ljudet från spelet, och bara köra på musiken + pratet.
Kul video

du får anlita någon macho snubbe som smäller på ett fläskigt inspirationsfyllande tal
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Fan va skön
Borde ju få de flesta att förstå utom möjligen första kommentaren man läste på youtube sidan... hahaha
Kan inte bli mycket tydligare!

Det skulle vara om du textar allt du sägerGrin

Anrops egna UR, alltså bra o tydlig!
Vill du ha kul...? Då behöver du inte gå med!
BLÄ!

Citera

Manticore skrev:

Vill du ha kul...? Då behöver du inte gå med!


i.imgur.com/5o2puQG.jpg
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
Bra video Figgehn, hoppas att jag inte faller in bland de "Jobbiga" spelarna.
Också, grymt slag som utspelade sig medan du pratade.
Alltså, vilka frågor under videon. Pfft