Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Tack för mig
Har nu varit med Anrop i nästan exakt ett år, men känner det är dags för mig att dra vidare. Har fått ett lukrativt erbjudande från en Svensk Grupp som heter Enhets som är Sveriges första ArmA-community. Som mål har Enhets att spela med ca 80 personer per server, både i PVP och PVE, och vi håller även på med vår egen svenska mod Swedish Soldier Pack.

Då Enhets är Sveriges första ArmA-community så kommer vi ha en strikt hierarki där samtliga nya medlemmar kommer börja som menig och får sakta arbeta sig upp till överste (resterande högre grader är reserverade till personer som utmärkt sig på communityt).

Vet att det är ett 20 tal anropare som kommer hänga på, men de får själva berätta.
Så tack för den här tiden.

xoxo
Ja, hej hej!
Äh men förihelvete figgehn, nu måste jag ju komma på nåt fyndigt svar Shock
Ja, alltså, jag känner lite som Figgehn. Jag fick ett meddelande i brevinkastet med ett bra erbjudande.

När jag kom hit så var jag glad av att få spela ArmA 3, men jag får inte riktigt samma "fix" längre av att spela med Anrop. Enhets verkar vara ett rätt spännande ställe och jag planerar på att utforska deras vidder.

Tack för fisken! Kommer sakna Wambo mest.

Citera

figgehn skrev:

Har nu varit med Anrop i nästan exakt ett år, men känner det är dags för mig att dra vidare. Har fått ett lukrativt erbjudande från en Svensk Grupp som heter Enhets som är Sveriges första ArmA-community. Som mål har Enhets att spela med ca 80 personer per server, både i PVP och PVE, och vi håller även på med vår egen svenska mod Swedish Soldier Pack.

Då Enhets är Sveriges första ArmA-community så kommer vi ha en strikt hierarki där samtliga nya medlemmar kommer börja som menig och får sakta arbeta sig upp till överste (resterande högre grader är reserverade till personer som utmärkt sig på communityt).

Vet att det är ett 20 tal anropare som kommer hänga på, men de får själva berätta.
Så tack för den här tiden.

xoxo


Snälla, säg att detta är dagens första aprilskämt.
Som att sparka på en död ko Grin
Är detta dagens aprilskämt?
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Känner på mig att det är något lurigt här! Figgehn rätta mig om jag har fel.

Citera

Echo skrev:

Ja, alltså, jag känner lite som Figgehn. Jag fick ett meddelande i brevinkastet med ett bra erbjudande.

När jag kom hit så var jag glad av att få spela ArmA 3, men jag får inte riktigt samma "fix" längre av att spela med Anrop. Enhets verkar vara ett rätt spännande ställe och jag planerar på att utforska deras vidder.

Tack för fisken! Kommer sakna Wambo mest.


Vi kommer ju iaf ha varandra Echo, ska kolla med Wambo om han är sugen på att följa med
Ja, hej hej!
Ni behöver nog inte vara ensamma länge till, fick precis ett fax från Enhets om att köpa upp hela Anrop!! Imorgon blir det en Piña colada på beachen i Bahamas, tidig pension here I come!
Jag har hört att Enhets kommer att ha en logistikgrupp.
Anmäler mig frivillig som till pack-gruppen.
Om inte aprilskämt; sicket vis att sänka ett forum.... helt onödigt. Men som sagt, hoppas det är en del av Anrops sätt att vara lustig.
www.picturescaption.com/wp-content/uploads/animal-funny-kitten-pictures-with-captions-2-50-funny-kitten-pictures-with-captions.jpg
Stadsskytte - mer ohygieniskt än så blir det inte
Gillar förresten bilderna
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Jag har snackat om detta med Figgehn ett tag och även jag kommer nog gå över, hoppas de aktiva anroparna följer med oss över till Enhets. Smile
Men hur fasen går man med då?!
Det ett invite only system, jag skicka en länk till dig när jag kommer hem, Sango!

Förövrigt vill jag också understryka att det inte är p.g.a. att jag ogillar medlemmarna på anrop jag går vidare, utan det handlar mest om hur ledningen inte inser att det är Skägget som borde leda och äga anrop, han och jag har varit i djupa diskussioner om situationen och det verkar inte finnas någon lösning. Därutöver så håller Enhets på att knåpa ihop en CV-90, något GranQ vägrat göra trots personliga löften till mig att den ska vara klar innan 2013 är över.
Fan är detta på allvar eller. Jag har svårt att läsa mellan raderna, så jag hoppas att detta är ett aprilskämt.
Så om detta nu inte är ett skämt vad kommer hända men Anrop? kommer det fortfarande vara OP'ar eller kommer anrop att dö ut helt?
Tyvär nikke så är det på riktigt...
Jag som trodde att det bara var mig de hade kontaktat! De kontaktade mig förra veckan och ville köpa min server. Tror inte de riktigt vet vad det är för server jag har, eller så råkade bara slinta lite på tangentbordet, för det är ett- eller två-siffrigt belopp längre än vad jag förväntade mig! Smile
De skall hämta servern imorgon, jag har ändå inte använt den på två år.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Härligt Chris! Enhets är verkligen något helt annat än vad det var förr, Karl (ägaren) är ju tydligen VD på något företag och har därför rätt mycket pengar att spendera och jag tycker det är fantastiskt att han lägger ned så pass mycket pengar på de som spelar med honom så de ska få en riktigt bra upplevelse. Smile
United at Enhets! Smile