Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny Anrop medlem! :)
Tjena!
Jag är ny här på Anrop! Så, jag skaffade Arma 3 kort efter att det kom ut med tankarna om att jag skulle ha roliga kvällar med taktiskt spel. Men har haft det ganska turbulent hemma (Farsa, som är en gammal lapplandsjägare för övrigt, besegrade precis cancer, så han blev friskförklarad för ett par månader sen), och jag tänkte att det nu var dags att hitta nå't trevligt community för taktiskt spel med humor, och här är jag! Grin

Kanske ska berätta lite om mig själv. Wink
Jag är en snubbe som har en finsk farsa och svensk morsa. Kan ej flytande finska (kan prata finlandssvenska vid behov... Pfft). Vill inte ge ut min exakta ålder, men jag kan säga detta; Är inte gammal nog för att mönstra på för lumpen än, eller gmu som det numera heter. Spelar gitarr på fritiden och är med i ett hårdrocksband som heter The Dead Marches. Favvo' banden är: Metallica, Sabaton, Korpiklaani och Motörhead.

Hoppas detta är ett trevligt community som är villig att ta en n00b som mig själv under sina vingar (verkar som det)! Grin
Har spelat ett par FPS förut, t.ex. Battlefield serien (t.ex. BBC 2, BF3). Är dock ganska ny till Arma. Kommer va ganska aktiv här på sidan men spelar mest när plugget och livet tillåter. Alltså ett par kvällar i veckan oftast. Kommer förmodligen bara vara med på stora ops under loven, ser fram emot den kommande sommaren... Wink

Hoppas vi ses runt om i forumen och i Arma!

Tack för mig!
Hei hei!! Smile
hej
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
välkommen!
Träning ikv om du hinner ladda ned och fixa med modsen Smile
Välkommen till anrop! Härligt att det gick bra med far din!

Här kommer den obligatoriska välkomstsälen:
www.n0.se/f/n/c17f2_zmeldic.jpg

Citera

Tomten skrev:

Välkommen till anrop! Härligt att det gick bra med far din!

Här kommer den obligatoriska välkomstsälen:
www.n0.se/f/n/c17f2_zmeldic.jpg

Tackar, det var rätt jobbigt ett tag! Fin säl! Wink
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Välkommen till Anrop Grin
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
i.imgur.com/7cNHtwz.jpg

Välkommen till Anrop!
Välkommen till anrop. Som du säkert har märkt så har vi ett antal Säl fetischister bland oss men de är inte farliga.
Meh, jag är åtminstånde normal. Ända fetisch jag har är väll tjejer med glasögon för nån anledning...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
i.imgur.com/7NugWJT.jpg

i.imgur.com/BcH0XC4.jpg

Någon preferens?
Redigerat av Dahlgren den 2014-05-28 23:30

Citera

Masterchief461 skrev:

Meh, jag är åtminstånde normal. Ända fetisch jag har är väll tjejer med glasögon för nån anledning...


för att de flesta tjejer har glasögon...
Jag sa tjejer, som i människo tjejer...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
HAHAH Ok, jag tror jag kommer trivas här! xD
Suuri on sydän sotilaan
Joka kuolee maansa vuoksi,
Sotamiehellä myös on suuri
Kunnia omasta maasta.
Oink oink, välkommen!