Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
problem med playwithsix
Hej.

Hadde redan skrivit i klotter planket men fick inget svar. ingen kunde nog se då planket är bombat med sälar Wink

Problemet: Efter att ha beslutat mig för att flytta över arma från ssd till hårdsdisken. Jag raderade arma,playwithsix m.m.
Nu när jag har försökt att komma igång igen så har alt gått prima förutom en sak. I play with six har jag gjort ett repo till onsdagsträningen och har laddat ner moden. Men Alla mod funkar förutom acre och jayarma3lib.

När man tycker på ladda ner står det checking och sen launch igen. Det står aldrig att det laddas ner eller nått. Man kan Fan trycka på install hur många gånger man vill men det blir fortfarande ingen ´grön markör´ Det värkar som att typ att modet inte finns eller nått.

Tacksam för hjälp // Eskil (foxmaner) Smile
testa att högerklicka på modden sen diagnose, eller nåt i den stilen
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Vad händer om du använder repolänken i OP-sidan? den som länker till en yml-fil.
Har haft precis samma problem. Löste det genom att lägga till Jay och ACRE som local. Bara att ladda ned från anrop startsida och lägga in i A3 foldern så hittar pws den och du kan lägga till den i collections
dock kommer de inte uppdateras om det kommer en nyare ver på repon
Ok det är väll så jag får göra. Innan så körde jag utan playwithsix så jag kan lägga in det men tycker att det är jobbigt att veta om te.x acre får en uppdatering och man har fel version 5 min innan ett op. Får göra så tills det fixar sig. Är detta en bugg eller nåt för att playwithsix är väll en beta ????

ps. Tack för hjälpenSmile
Hugg mig på TS så hjälper jag dig via Teamviewer om du vill
subroc, har du provat välja en collection från anrops repository istället för en vanlig collection? Löste det för Foxmaner. Problemet är att det inte finns någon officiell ACRE till Arma 3 än och den som fås via UO/Anrop har lite konflikt med ACRE till Arma 2 när man tar install. Därför det kan bråka Smile
HAHAHHA. Tack zip. Har suttit och tryckt på det jävla knappen 24/7 i 2 veckor nu och du fixade det på 1 min. En stor stjärna till dig Grin
ZiP, jepp testade och funkade att installera så men när jag startade från en collection med jay+acre så drog den bara igång jayarma men inte acre
Borde det inte gå att döpa om den ACRE som ligger på anrop-repet? Till tex @ACRE_SFP Då borde det ju rent teoretiskt inte bli någon konflikt?