Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Anrop-träff 2014
Kristianstad är ett ypperligt bra förslag Grin
Sitter på en häst ja. Rider? Knappast hahaha Wink
Jag kan tyvärr inte komma på någon träff vid dessa datum, har svärföräldrarna på besök ända från Nya Zeeland Pfft
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Riktiga män rider flygande hästar!
old.he-man.org/cartoon/cmotu-pop/universe/flying-horse.jpg
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Arsenalen låter klart mer görbart för min del, men man får se om det finns tid eller pengar för äventyr vid de tillfällena.
Av de två så är flygvapenmuseum det mest troliga för mig, men jag är långt ifrån säker om jag kommer kunna komma.
Arsenalen, men säger inte att jag kommer än.
CAUTION: I'm a screamer and I'm using Voice-Activated!
Jag kommer inte heller men jag vill ha mer poäng så jag får högre rank.
Spammar också!!! Båda funkar för mig om jag inte jobbar då förstås! vilket jag får reda på typ veckan innan
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Meh, det blir för långt för mig, så förvänta er inte att få chansen att kunna slå ner mig! Pfft
Redigerat av Masterchief461 den 2014-07-07 00:50
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Varför den 26e? O.o får ju lön den 27e >-<
illunctus stamus, illunctus declinemus!
"United we stand, United we fall"
kan man inte ta sig dit med skåne trafiken är det för långt bort för mig tyvärr
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Anledningen till att jag valde ut dessa två alternativ är för att båda museerna är väldigt sevärda såväl som att de ligger ganska centralt och därmed relativt nära för majoriteten. Lutar mot att det blir Flygvapenmuseum, vi får spika det när det gått en vecka från trådens startdatum. Smile
Om jag åker upp matheez så får du kanske sitta på en skatebord bakom min bil!
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
snålt, du kan väl låta mig ligga i bagageluckan iallafall
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Vad fan, skulle precis spika datum och plats och ser nu att det är lika igen, vi gör så att de som röstat på de andra alternativen (och har möjlighet ett annat datum) får ge utslagsrösterna, deadline är på söndag efter OP:et. Har vi inte majoritet då så lottar jag.
Hoppas ni får kul! Var på Arsenalen förra veckan och det var ett par trevliga timmar. Flygvapenmuseet var det länge sen jag var på så det börjar säkert bli dags men det får bli en annan sommar

Så - några spoilerbilder från Arsenalen (om jag får det att funka)

lh6.googleusercontent.com/-NcKfKV-BKaQ/U7J4NRGYcpI/AAAAAAAAODE/vjqDDXScrIg/w1281-h854-no/IMG_6183.JPG

lh5.googleusercontent.com/-RELnOM9RmcM/U7J4NQaLVAI/AAAAAAAAOC8/gh3g4Vp3s5k/w1281-h854-no/IMG_6186.JPG

lh5.googleusercontent.com/-tZFEYlCppMs/U7J4NWAh5YI/AAAAAAAAOC0/xcMTR1CNanE/w1281-h854-no/IMG_6190.JPG

lh5.googleusercontent.com/-Nd9BPRIuOD4/U7J4NV6r3zI/AAAAAAAAOCI/jHGfRiACb5s/w1281-h854-no/IMG_6227.JPG

lh6.googleusercontent.com/-fXbKaAf5swo/U7J4NUxmzaI/AAAAAAAAOAU/ca2HYS6zyZg/w1281-h854-no/IMG_6212.JPG
9h från flygvapenmuseumet och vet inte vart Arsenalen ligger.

Var på Linköpings flygmuseum när jag var 9 (2010) Tyckte ju det var super häftigt med den crashade DC-3:an Smile

Förvänta er inte någon 13 åring där Smile
Arsenalen ligger strax utanför Strängnäs.

Jag var där för ett par år sedan och gillade stället. Väldigt bra utställningar och så hade jag turen att de hade "kördag" så de hade uppvisning med flera fordon som de körde med direkt utanför museet. Fräckt!

Om det är så att du kommer så möter jag så klart upp dig så går vi tillsammans dit Smile

Snacka med dina föräldrar bara så fixar vi det. Mina kontaktuppgifter står i min profil.
Redigerat av Steel rat den 2014-07-11 23:59
Jag gillar mer flyg och distans är icke ett problem för ag har en brumbrum sak. Vill någon följa med i brumbrum sak? (kan endast vara med den 26e om det inte blir en omröstning till den 19e)

Ps. brumbrum sak börjar från söderort sthlm, men kan åka lite omväg....brumbrum.
pss. Går att spela spotify i bilen
psss. Mat får förtäras i bruymbrum sak
pssss. brumbrum sak avgång tid funkar inte innan 0700
psssss. kom ej på något fler att nämna
pssssss. 0707491341 <- svarar jag inte på tel så sms. Jag arbetar många olika timmar på dygnet.
psssssss. min semester börjar om 5 (6)dagar. yay
Redigerat av Dokuro den 2014-07-13 07:16
Altså, det kan ha varit jag!
Hehe, skulle du vart i GBG hade jag gärna hängt med i din "brumbrum sak" till Anrops träffen. Smile
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...
Nikkes Brumbrum sak avgår från Göteborg och kan även den ta en liten omväg (Med betoning på liten).

Brumbrum saken är modell Volvo XC70 och till skillnad från Dokuro så rör ingen min radio utan mitt tillstånd.

kan bara den 26e.