Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Ny rekryt
Hej på er!

Snubblade på Anrop via YouTube och tyckte det såg alldeles förträffligt kul ut på en nivå som verkar passa mig ganska bra. Jag är ny Arma 3-spelare, lirat en hel del Arma 2 SP men länge varit sugen på att ta steget över till MP, så är alltigenom ett blåbär på området. Har dock alltid haft ett stort intresse för konflikthistoria, strategi och taktik och liknande ämnen. Är 37, har barn med tillhörande pussling med tider osv, men utifrån vad jag kunde se så verkar era tider falla väl in med hur mitt liv ser ut just nu. Tänkte jag skulle börja installera lite mods ikväll så hoppas jag kunna ramla med på ett par uppdrag inom kort. Smile
Välkommen, och enda tipset jag har just nu: undvik alla som nämner eller lägger upp bilder på sälar, de är nyligen utsläppta så att säga...
Ja, hej hej!

Citera

figgehn skrev:

Välkommen, och enda tipset jag har just nu: undvik alla som nämner eller lägger upp bilder på sälar, de är nyligen utsläppta så att säga...


Haha, jag har varit på forumet ca 45 minuter och redan dragit ungefär samma slutsats. Wink
välkommen!!images.staticjw.com/sif/9904/header.jpg
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
förresten, figgehn är lite sur att han inte har en säl, det är därför han är som han är, jag rekommendera att undvika honom så gott det går!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Välkommen. Anrop är en sälvänlig sida, sälofober hör hemma i SSG.

www.usgs.gov/blogs/features/files/2012/08/Harbor-Seal-Pup1.jpg
Hahaha, lysande. Jag tror jag kommer känna mig hemma här så småningom. Smile

Citera

Tomten skrev:
Anrop är en sälvänlig sida, sälofober hör hemma i SSG.


Jag är ganska säker på att du har fått det där helt om bakfoten, Swedish Seal Group är nog helt klart rätt ställe för er.
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
funnyasduck.net/wp-content/uploads/2014/02/funny-pictures-smooth-seal-ice-come-here-often.jpg
Redigerat av Tipp3Rage den 2014-07-03 17:05
"Stay your blade from the flesh of an innocent"
Ha lite mer respekt för våra navy-sälar som tog livet av Bin Laden och försvarar frihet över hela världen!!

img1.wikia.nocookie.net/__cb20090921164107/clubpenguinfanon/images/2/20/Southern_Elephant_Seal.png
Redigerat av Crocodeel den 2014-07-03 17:04
www.anorak.co.uk/wp-content/uploads/2012/01/Seal-club.jpg
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg

Citera

daft skrev:

Citera

figgehn skrev:

Välkommen, och enda tipset jag har just nu: undvik alla som nämner eller lägger upp bilder på sälar, de är nyligen utsläppta så att säga...


Haha, jag har varit på forumet ca 45 minuter och redan dragit ungefär samma slutsats. Wink


Se hit ungdomar! Här har vi en herre som kan ta slutsats utan min visdom! ;D
Ja, hej hej!
du menar bli hjärntvättad av din avskyvärda propaganda, figgehn?
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Välkommen

www.dolphinmarinemagic.com.au/images/Cleo.jpg
Jag går bortom dessa fakeSeals, och fram med äkta skäggiga specops !

Välkommen !

warosu.org/data/fa/img/0075/26/1388624526910.jpg
Stay frosty !
Tack alla! Smile
Välkommen!

www.lansstyrelsen.se/stockholm/SiteCollectionImages/Sv/miljo-och-klimat/tillstandet-i-miljon/Hav/S%C3%A4lkut_MGothnier5.jpg

Citera

SkaGGet skrev:

Jag går bortom dessa fakeSeals, och fram med äkta skäggiga specops !

Välkommen !

warosu.org/data/fa/img/0075/26/1388624526910.jpg



Äkta seals syns inte ;D
Ja, hej hej!
Ba-dum tsch
i.imgur.com/6oQGwyi.jpg
Välkommen Smile

i.imgur.com/ZNC7UAM.jpg