Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
Frågor om OP: Myrstack
Här kan frågor ställas om det uppkommande OP.et
Skriv gärna upp en av rollerna som Stf gruppchef, så kan de som vill ha den rollen få den istället för att man tvingar på någon stackare den. Wink
Tror jag har fixat det. Annars har jag missuppfattat...
Ksp laddare kör vi med. Vet att det används på "riktigt" men har aldrig kört med det i arma. Hur funkar det???
Får jag skriva det här?
Ja, strålande!

KSP-ladd lubbar runt med massor av ammo till KSP-skytten helt enkelt. ^^
Ahaa. Nu när du säger det låter det rätt så logiskt. Men undrade bara så att det typ var någon gammal uppdatering som jag missat.
Får jag skriva det här?
Nä laddaren lägger magasin i skyttens rygga vartefter så att man kan ladda om och fortsätta eldgivning utan paus.
Har aldrig varit sjukvårdare förut men är endå intressad men har inte vågat eftersom det är en rätt så viktig uppgift. Kan jag prova på att vara sjukvårdande??? Är det svårt, och finns det någon sorts guide???
Får jag skriva det här?
det är inte extremt svårt, det svåraste är att få tag i utrustning som kommer försvinna snabbt när g for gear kommer fram eller folk klumpar ihop, det och att själv inte dö! annars är det inte avsevärt svårt, i min mening
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Började precis åska i närheten här, så jag får se om elnätet håller sig uppe.
gick över skåne inatt så jag hade väl det vid rätt tillfälle
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Gick över Närke inatt med, måste sträckt sig långt! Grin
Kom till Stockholm runt fyratiden imorse så...
http://www.yr.no/...&proj=3575
Ser ut som jag delar oväder med Vänersborg, Färgelanda och Munkedal....
Redigerat av Crocodeel den 2014-08-03 20:09
Blixten slog ner nära mig vid 18 tiden igår och slog ut nätet, därför såg ni mig icke på OP:et...
Es ist gut, ja? Und nein, Ich bin nicht ein dumbkopf... Nur ein wenig...