Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Uppdrag
 Skriv ut ämne
OP Osiris
Svenska styrkor är på Sahrani för att skydda civila från en terroristgrupp som vill störta regeringen och skapa en kommunistisk stat. Vi har nyss fått veta att terroristerna har intagit flera småbyar i landets norra delar. Vårat uppdrag är att ta tillbaka dessa byar och nedkämpa de terrorister som inte flyr.

OBS. Snälla, skriv bara upp er ifall ni verkligen tänker komma.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Nu har jag lagt in två stridsvagnar i OP Osiris. Enjoy
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
LÖÖÖV u Nikke!!! Smile (no gay) Pfft
tjatar in tomten också Wink

BTW digga Geco istället för Golf Grin
(det va roligt)
Fä dör, fränder dör, även själv skiljas du hädan.
Men ett vet jag som aldrig dör, dommen över död man -Eddan
OBS, tre nya addons från RDS. Detta för att ge våra fiender lite stridsvagnar så att vi inte bara kör sönder dem.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
tre addons för en fordonstyp?? Det är just detta som flera ser som ett problem när det kommer till addons.
Det finns i min mening ingen anledning till att ha RDS-helvetet med i detta OP. SFP har en BTR. det räcker gott som bepansrat motstånd.
Safety First, Humans Second
SFP Aggressors vagnarna är samma som i RDS så du kan nästan lika gärna ta det paketet.
Okej, jag tar åt mig av era synpunkter och ska snarast ändra i mina addons.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Nu är alla RDS moddar borttagna och SFP agressors är inne i dess ställe.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Kolla så det inte ligger kvar något skräp i required addons i din mission.sqm
Kollat och fixat. Har märkt att strv 90 välter mycket lätt när man svänger hög hastighet. Ni vet säkert om detta men jag tänkte att jag skulle nämna det ändå.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton