Visa ämne
Anrop » ArmA 3 » Allmänt
 Skriv ut ämne
Helt grön
Hej alla krigare.

Jag är helt ny i Arma serien, har lirat Red Orchestra och Rising storm en del men tänkte ta mitt "nörderi" till en högre nivå Smile

Några tips och trix samt vilken kunskapsnivå måste man uppnå för att få vara med och leka? (man vill ju inte vara den som får alla i laget dödade)
här kan du lära dig lite snabbt om addons, installera mm. https://www.anrop...ad_id=3064
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Mitt tips! I för inventory inte g för gear! Wink
kom i tid för op, har du problem eller undra något så är det bra om du kommer lite tidig så att vi inte behöver ta hand om dina problem kl 8 när det egentligen ska starta!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Tacksam för all hjälp, tänkte testa lira lite själv så man kanske lär sig grunderna innan man hoppar in i hetluften.

Ska kolla in länken med desamma
vi använder ofta ACE3 så lär dig hur medic delen funkar, ALT be någon hjälpa dig med den!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Det bästa du kan göra är att hoppa in på TS jag brukar finnas där om du vill ha hjälp.
Undrar lite vart världen är på väg när det är matheez som sitter o ger råd till folk Grin Pfft
You're putting points into your delusion skill right now, aren't you?
Kunde varit Foxmaner....
Hej!

Är också gröngöling. Precis börjat spela och håller på att lära mig alla kommandon osv. Såg att ni hade haft en utbildningsoperation för ett tag sedan.

Kommer det fler sådana?
Det kommer fler! Om du vill så kan jag köra en "privat utbildning" om det inte är fler nya som vill hänga på. Jag har lungt hela veckan. Skriv bara när som passar dig eller hoppa in på TS någon dag. Har du installerat addons?
Okej, kul! Håller på att följer era guider och installerar teamspeak osv.
Kommer in på TS under veckan!
hej är ny till denna gruppen men jag har spelat arma 3 tidigare undrar bara om hur man joinar operationer jag vet hur man anmäler sig till dom men vet inte riktigt hur man joinar dom kan nån berätta det för mig?
Boogeyman, jag rekommenderar dig att hoppa in på Discord om du har några frågor.

Citera

Strangler skrev:
(man vill ju inte vara den som får alla i laget dödade)


Det är nog mer standard än undantag så låt inte det stoppa dig Smile
Hej Allihopa, har precis fixat arma och håller på med att ladda ner allt.
Sist jag lirade var under OFP tiden men mycket har hänt sen dess.
Dvs ni får ha lite tålamod med att man är ringrostig Pfft
Vi Syns!
MVH Bintus

Citera

Bintus_Trafrack skrev:

Hej Allihopa, har precis fixat arma och håller på med att ladda ner allt.
Sist jag lirade var under OFP tiden men mycket har hänt sen dess.
Dvs ni får ha lite tålamod med att man är ringrostig Pfft
Vi Syns!
MVH Bintus
Hoppa in på vår Discord! Det är där folk hänger nuförtiden.

https://discord.a...

Citera

Bintus_Trafrack skrev:

Hej Allihopa, har precis fixat arma och håller på med att ladda ner allt.
Sist jag lirade var under OFP tiden men mycket har hänt sen dess.
Dvs ni får ha lite tålamod med att man är ringrostig Pfft
Vi Syns!
MVH Bintus


Tjena!

Behöver du någon hjälp med mods, teamspeak eller en snabb kurs på hur allt fungerar ingame nu för tiden (har ju ändrats en del sedan OFP) så är det bara skicka ett meddelande, hjälper gärna till. Kul att du hittat hit.

MVH Swede
Tack llSwede
Jag hittade några videos förklaringar/beskrivningar så ska kolla så fort jag får tid om det fungerar.
Annars så hojtar jag till.
Aa fan helt sjukt vad mycket som har hänt XD
Ska bli kul som fan att lira