Visa ämne
 Skriv ut ämne
Hjälp se över sfp missions
Inför nästa patch skall samtliga sfp missions fungera igen, många gjordes för flera år sedan till ArmA när bara stratis fanns.
Har hänt en del sen dess. Skulle nu vilja ha er hjälp att se vilken av dessa missions som fungerar..

Se länk:

https://trello.com/c/RCjBDrcS/4-kontr...e-missions

OBS. Om ett mission är kryssat fast ni inte får funka (air station mike t ex) så är det för att jag har fixat det men inte släppt än.
Ny konvention för mission-trello: skriv om ni editerar något!
Kollade Death from above och Green Hills.

Death from above verkar funka utan problem.

Green hills ger felmeddelandet nedan, och det finns inte heller nån helikopter vid spawn (visst ska det väl göra det?), men i övrigt verkar missionet fungera.

i.imgur.com/qb9IKIW.jpg
Torde sig vara en Ghosthawk eller AH9, bör vara enkelt att lösa genom att byta till hkp16 eller annat lämpligt Smile
Fixat imorse. Tackar Smile

Rätt många som kräver wamako militia. Där bör vi hitta en strategi för vad som skall ersätta så inte mission a kräver rhs, mission b kräver apex och mission c kräver sfp aggressors
Hej. Jag spelade "home to the farm" med en kompis och upptäckte flera bugar. Efter som vi ville spela det så fixade buggarna, portade till eden och snyggade till implementationen en aning.
När jag letade efter Granquists email för att skicka in den så hittade jag denna tråden, så jag lämnar uppdraget här för er att göra vad ni vill med.
Zeven bifogade följande bild:fil:
Du har inte rättigheter att se bilagor i denna tråden.

Citera

Granquist skrev:

Fixat imorse. Tackar Smile

Rätt många som kräver wamako militia. Där bör vi hitta en strategi för vad som skall ersätta så inte mission a kräver rhs, mission b kräver apex och mission c kräver sfp aggressors


finns aggressors kvar?
dl.dropboxusercontent.com/u/40357100/I31_Ros%C3%B6_liten.png