Visa ämne
Anrop » Anrop » Multiplayer
 Skriv ut ämne
OP Mot Östfronten
Det kommer ske tester innan OP:et, på lördagen. Frivilliga kan gärna komma, för er som har Iron front och er som kommer testa er av våran @map.
Övriga frågor kommer kan ställas här.

Citera

Hur vi fixar Iron front kommer vi försöka se om vi kan göra en @map som alla kan använda, utan att behöva använda sig av LITE-versionen eller genom att köpa spelet.


Det låter inte speciellt lagligt det där.. ;-).
The enemy cannot predict your actions if you have no idea what you're doing.
*HOST* *HOST* *HARKEL* Vad menar du med det...? =)
Självklart har Fläskberg gjort en variant på lite-versionen. Wink

Ser fram emot detta, kommer blir riktigt intressant!
så länge jag inte behöver köpa något är jag med Smile
Ska försöka vara med, med det ser jävligt svårt ut att installera.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
Installera IFA3SA -> klart

Citera

ZiP skrev:

Installera IFA3SA -> klart


Så enkelt, jag lästa på någon guide till installationen och där var det en hel lista olika steg för att installera.
The objekt of war is not to die for your country, but making the other bastard die for his.
Gen. George .S Patton
För mig var det ganska komplicerat med.
Allt står här, http://steamcommunity.com/sharedfiles...=264668353. LITE kräver inget mer än A3 och kan installeras direkt antingen manuellt eller med PWS. Om man har KÖPT Iron Front kan man konvertera över sina filer och få snyggare texturer etc genom att använda FULL.
Jag hoppas att Hagelbocken kommer vara en lika bra tankchef som denna man. https://www.youtu...IatwoA00E0
Jag hoppas på att få höra Oddballvrål i radion från Hagel under striden! Se till att plugga in vrålet 9:05 i videon.
Ett modpack kommer ikv.
Nu fick jag igång min Iron Front mod.
Äger man spelet måste man ha det installerat, startat det som admin en gång, sen kolla så det ligger med i PWS.
Därefter ska man ha:
@IFA3
@IFA3SA
och.. det jag failade att inse:
@PWS_EnableA2OAContentInA3
@CBA_A3

Övrig kommentar:
Derp att tyskarna ligger som BLUFOR och jänkarna ligger som Independent.
Jänkarna var inte med i iron front från början. De kom som dlc. Samma med modet. Bra att du fixade! Modpacket har lite problem dessvärre.
Gled in på en plats där, jag testar gärna det här innan vi kör igång. Jag anar ton med problem!
Vad är skillnaden mellan @IFA3SA_Lite och @AiASA_Lite?

Det finns ju även icke Lite versioner av dessa, är de för Full installation? (dvs man har köpt det)

Nåt annat som är bra att veta?
i PWS:
i.imgur.com/5Otmbff.jpg
i.imgur.com/trIHSKf.jpg

efter att du klickar på subscribe-knappen så kan det ta lite tid innan IFA-kollektionerna visas i din collection-folder
att få menyn i steg 9: högerklicka på kollektionen

skillnaden på gratisversionerna står här: https://dev.withs...IX_install
Redigerat av Crocodeel den 2014-12-27 15:52
Tyvärr så har vi inte fått så mycket folk som behövs, (18 pers är nog det som behövs). Jag tror att vi skjuter upp uppdraget tills högtiderna är slut så kanske vi kan få in fler folk.
Vi kanske kan hosta en A-mob eller så kan jag göra ett mindre uppdrag.