Visa ämne
Anrop » Anrop » Off-topic
 Skriv ut ämne
Främling i farstun!
Tja!

Jag har nyligen dragit igång Arma 2: OA, och har fått blodad tand för denna typen av spel. Således letar jag nu efter ett ställe med likasinnade spelare att spela med, då jag tror spelet är tusen gånger roligare med andra människor.

Ni var först, bäst och vackrast.

Jag lirar gärna när det passar, efter era regler. Och hoppas ni inte har något emot en 20-something utan riktig militär utbildning, men med massor av entusiasm och tålamod.

Som skytt i Arma 2 kan jag i alla fall peka vapnet i rätt riktning, och klämma av ett skott.

Annars tycker jag mycket om rollen som helikopterpilot, och även om jag saknar en del hårdvara samt erfarenhet, så är det nog en av de sakerna jag tycker är roligast att leka runt med när jag spelar SP (vilket är det enda jag gjort hittills).

Min dröm är att få sätta in en grupp på ett jävligt litet hustak, och sedan surra runt och ge CAS.

DayZ har jag dissat ganska hårt tyvärr, Arma 2 är ett helt utmärkt spel utan zombier IMHO.

Jag lirar också airsoft, även om det gått något år sedan jag sist var ute och kastade plast, men det är snarare pga brist på transportmöjlighet, då intresset fortfarande finns. Hojta om något airsoftrelaterat händer i Uppsala regionen.

Så, de var det, jag ville bara skriva en liten blurb om mig själv här på forumet, jag är i full färd med att installera alla mods som behövs, sen borde jag vara redo att rulla.

Hoppas ni kan välkomna en ny spelare!
Välkommen! Helikoptrar är bäst§1
Om man kan flyga dom Pfft

I denna trygga skara finns allt ifrån medelålders gubbar till pipiga tonåringspojkar och oss därimellan.
Det är bara att skriva upp dig på nästa spel som är, installera moddarna som ska vara och komma in på TS en timme-halvtimme innan så man kan kolla att alla inställningar är rätt. ACRE brukar fula sig ganska bra de första gångerna.

Välkommen
Redigerat av Dirk McStride den 2012-11-12 01:19
Välkommen!
Pretty disabled, Regards.

Citera

Fjester skrev:
DayZ har jag dissat ganska hårt tyvärr, Arma 2 är ett helt utmärkt spel utan zombier IMHO.


Word.
Spelade DayZ i en vecka sen blev jag globalt bannad av BattlEye (for no reason at all) när jag plockade upp en karta från en död spelare, så det har sabbat rätt mycket av mitt favoritspel då jag inte längre kan spela original arma online på servrar med BattlEye installerat...

Citera

Fjester skrev:
Tja!

Jag har nyligen dragit igång Arma 2: OA, och har fått blodad tand för denna typen av spel. Således letar jag nu efter ett ställe med likasinnade spelare att spela med, då jag tror spelet är tusen gånger roligare med andra människor.

Ni var först, bäst och vackrast.

Jag lirar gärna när det passar, efter era regler. Och hoppas ni inte har något emot en 20-something utan riktig militär utbildning, men med massor av entusiasm och tålamod.

Som skytt i Arma 2 kan jag i alla fall peka vapnet i rätt riktning, och klämma av ett skott.

Annars tycker jag mycket om rollen som helikopterpilot, och även om jag saknar en del hårdvara samt erfarenhet, så är det nog en av de sakerna jag tycker är roligast att leka runt med när jag spelar SP (vilket är det enda jag gjort hittills).

Min dröm är att få sätta in en grupp på ett jävligt litet hustak, och sedan surra runt och ge CAS.

DayZ har jag dissat ganska hårt tyvärr, Arma 2 är ett helt utmärkt spel utan zombier IMHO.

Jag lirar också airsoft, även om det gått något år sedan jag sist var ute och kastade plast, men det är snarare pga brist på transportmöjlighet, då intresset fortfarande finns. Hojta om något airsoftrelaterat händer i Uppsala regionen.

Så, de var det, jag ville bara skriva en liten blurb om mig själv här på forumet, jag är i full färd med att installera alla mods som behövs, sen borde jag vara redo att rulla.

Hoppas ni kan välkomna en ny spelare!


Bröl och välkommen till Sveriges bästa community för virtuella soldater!!!
Mundis Ex Igne Factus Est

i3.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/243/561/afc.gif

Citera

MojoDog skrev:

Citera

Fjester skrev:
DayZ har jag dissat ganska hårt tyvärr, Arma 2 är ett helt utmärkt spel utan zombier IMHO.


Word.
Spelade DayZ i en vecka sen blev jag globalt bannad av BattlEye (for no reason at all) när jag plockade upp en karta från en död spelare, så det har sabbat rätt mycket av mitt favoritspel då jag inte längre kan spela original arma online på servrar med BattlEye installerat...

maila battleye folket
Kommer du ihåg hur det var förra vintern?

Citera

Joel skrev:

Citera

MojoDog skrev:

Citera

Fjester skrev:
DayZ har jag dissat ganska hårt tyvärr, Arma 2 är ett helt utmärkt spel utan zombier IMHO.


Word.
Spelade DayZ i en vecka sen blev jag globalt bannad av BattlEye (for no reason at all) när jag plockade upp en karta från en död spelare, så det har sabbat rätt mycket av mitt favoritspel då jag inte längre kan spela original arma online på servrar med BattlEye installerat...

maila battleye folket


De skrev bara "You have been logged hacking by BattlEye" i princip. Tror jag måste skaffa en ny cd-key på nåt vis.

Citera

MojoDog skrev:

Citera

Joel skrev:

Citera

MojoDog skrev:

Citera

Fjester skrev:
DayZ har jag dissat ganska hårt tyvärr, Arma 2 är ett helt utmärkt spel utan zombier IMHO.


Word.
Spelade DayZ i en vecka sen blev jag globalt bannad av BattlEye (for no reason at all) när jag plockade upp en karta från en död spelare, så det har sabbat rätt mycket av mitt favoritspel då jag inte längre kan spela original arma online på servrar med BattlEye installerat...

maila battleye folket


De skrev bara "You have been logged hacking by BattlEye" i princip. Tror jag måste skaffa en ny cd-key på nåt vis.


Då är det inte en global banning.

Antingen en lokal banning, utfärdad av server ägaren, borde bara gälla den servern.

Har Admin ochså lagt till dig eller ditt GUID i Dayz Community Banlist så sträcker sig banningen till alla servrar som använder Dayz Community Banlist.
Redigerat av AcE_on den 2012-11-18 14:50
"utan spaning ingen aning"
Jag kan inte spela varken dayz eller arma på servrar med battleye i alla fall. Antingen kommer det upp en ruta där det står nåt om global ban eller så kraschar spelet.
Då du inte kan avläsa och återge ban meddelandet ordentligt, så kan vi bara gissa.
"utan spaning ingen aning"
För ökad förvirring byter jag namn från "Fjester", som knappast rullar av tungan, och är töntigt, till "Fjollper", som är mycket häftigare. Enjoy.

Inte för att det spelar SÅ stor roll då jag hittills vart väldigt inaktiv. Men nu är ju spelet jag jobbat på klart ("Gauntlet", köp, köp, köp, finns på steam!), har jag tagit mig tre veckors semester. Så nu ska det spelas ARMA3, vi hörs på fältet!
Välkommen till Anrop!
Välkommen!
matheez is never late nor is he early he arrives precisely when he means to
Välkommen åter! Smile

pinkbluelovescute.com/wp-content/uploads/2012/09/Cute-seal.jpeg
välkommen!!!!
resources.news.com.au/files/2012/01/13/1226243/386315-harp-seal-1.jpg
Får jag skriva det här?
Fortsätter där Foxmaner slutade..

välkommen

www.darkhorizons.com/assets/0022/5016/tom_article.jpg